Janson Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nei, nærmeste man kommer er vel .wma Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nei, nærmeste man kommer er vel .wma WMA-filer er ukomprimert og da det samme som CD-kvalitet :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggizz Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Josh Groban er ikke nevnt her? Sikkert trøtt men. Har plata som heter Closer i bilen samt Live-plata. Sistnevnte er favoritten :) Btw... CD-kvalitet er IKKE MP3 uansett ;) hehe... ved optisk konvertering på 320kb eller mer vil en få mp3 som ikke vårt, eller rettere sagt ikke mitt øre klarer å skille.. Hvordan tror dere masse-produksjon av plater skjer ? De blir ikke akkurat håndlagd! men tross, så er cd/wma bedre enn mp3/4 Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 OT, lag dere en mp3 vs cd tråd :doh Bra musikk til bil er etter min mening all musikk, ta det du hører på hjemme ut i bilen.. klarer ikke annlegget i bilen å spille jazz plata du syns høres så mye bedre ut på High End annlegget i stua for du switche til p4 lr noe, eller kjøpe deg bedre anlegg :) Er jo det som er hobbyn vi driver med, er det ikke det da? bygge lyd i det værst tenklige omgivelsene og få det til å høres ut som det er i det best tenklige omgivelsene kan sikkert liste opp hva jeg hører på, men tror neppe det vil hjelpe en hard barka hardrocker å si at celine dion er heftig i bil (trur han blir skuffa uansett) :P men here goes: Dire Straits, Celine Dion, Jessica Warnes, Madrugada, Björn Rosenström og mange flere. skal jeg få blåst ut ørevoksen er techno/trance/clubbing fra www.ministryofsound.com alltid heftig :) og OT igjen de som ikke hører forskjell på mp3 og cd... bruk Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Derfor det var ørevoks merker på sideruta di på CB i Tønsberg Erik.:hello: Ja,blir det Oslo tur til helga Erik.............. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 kjøpte meg en Yello cd i går. baby albumet for og være presis. sang nr 3 er morrosam.. ganske sær plate egentlig.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jungle Bill er konge ja :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvor kjøpte du den? Fikk tak i Pocket Universe på lørdag :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Kjøpte den på musikkverket på maxi hamar faktisk.. Jeg handler der og påå rilla plate bar på hamar. Rilla plate bar har alt mellom himmel og jord. gamle cder du ikke finner i noen vanlig cd butikk.. Kan også si at det nye nelly furtado albumet ikke er så bra, som det hun ga ut i 2004.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 For oss eldre så kan jeg alltids legge til skinkerytter gruppa...... http://video.google.com/videoplay?docid=8607530017502486437&q=village+people http://video.google.com/videoplay?docid=-1172048543584834341&q=village+people Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Vet ikke om den er nevnt men: G`s & Soldiers ft. Kurupt - Planet Asia Hører egentlig ikke på sånn musikk, mne digger akkurat den.. De av dere som har sett Be Cool, syns sikkert den er tøff ;) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Smashing pumpins - Bullet with butterfly wings :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Dj Mns vs. Dj E-maxx - Pump our bass (eller var det pump my bass?) E-maxx - GSM Jump Gi sangene litt tid, sinnsyk råe rytmer i dem! :D:m'm: Smakebit på den siste: http://www.djmrmusicdownload.com/samples/DEBL60602592.mp3 Spol til ca midt i, da skjønner dere hva jeg mener :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den sangen der var uten tvil... ...spesiell Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den sangen der var uten tvil... ...spesiell Uten tvil... sikkert grei som råne-tester ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg