Gå til innhold

Bra musikk til bil

Ranger emnet


Magnalf

Anbefalte innlegg

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Josh Groban er ikke nevnt her? Sikkert trøtt men. Har plata som heter Closer i bilen samt Live-plata. Sistnevnte er favoritten :)

 

Btw... CD-kvalitet er IKKE MP3 uansett ;) hehe...

 

ved optisk konvertering på 320kb eller mer vil en få mp3 som ikke vårt, eller rettere sagt ikke mitt øre klarer å skille..

 

Hvordan tror dere masse-produksjon av plater skjer ?

De blir ikke akkurat håndlagd!

 

men tross, så er cd/wma bedre enn mp3/4

---------------------------------------------

Animis et felicibus armis

 

-VW Passat 2.5 TDI

-Ford Mondeo 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, lag dere en mp3 vs cd tråd :doh

 

Bra musikk til bil er etter min mening all musikk, ta det du hører på hjemme ut i bilen.. klarer ikke annlegget i bilen å spille jazz plata du syns høres så mye bedre ut på High End annlegget i stua for du switche til p4 lr noe, eller kjøpe deg bedre anlegg :)

Er jo det som er hobbyn vi driver med, er det ikke det da? bygge lyd i det værst tenklige omgivelsene og få det til å høres ut som det er i det best tenklige omgivelsene

 

kan sikkert liste opp hva jeg hører på, men tror neppe det vil hjelpe en hard barka hardrocker å si at celine dion er heftig i bil (trur han blir skuffa uansett) :P

 

men here goes:

Dire Straits, Celine Dion, Jessica Warnes, Madrugada, Björn Rosenström og mange flere.

skal jeg få blåst ut ørevoksen er techno/trance/clubbing fra www.ministryofsound.com alltid heftig :)

 

og OT igjen

de som ikke hører forskjell på mp3 og cd... bruk

Q-Tip.jpg

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på musikkverket på maxi hamar faktisk..

Jeg handler der og påå rilla plate bar på hamar.

Rilla plate bar har alt mellom himmel og jord. gamle cder du ikke finner i noen vanlig cd butikk..

 

Kan også si at det nye nelly furtado albumet ikke er så bra, som det hun ga ut i 2004..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er nevnt men:

G`s & Soldiers ft. Kurupt - Planet Asia

Hører egentlig ikke på sånn musikk, mne digger akkurat den.. De av dere som har sett Be Cool, syns sikkert den er tøff ;)

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår