Gå til innhold

Bra musikk til bil

Ranger emnet


Magnalf

Anbefalte innlegg

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Satt og hørte på Basshunter - Russian Privjet og la merke til lyden som kommer etter omtrent 1.50 husker en sang som gikk med samme lyden hele tiden, er det noen som husker denne ? Hørte mye på denne før men det er noen formateringer siden så jeg kan ikke huske tittel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og hørte på Basshunter - Russian Privjet og la merke til lyden som kommer etter omtrent 1.50 husker en sang som gikk med samme lyden hele tiden, er det noen som husker denne ? Hørte mye på denne før men det er noen formateringer siden så jeg kan ikke huske tittel !

 

er ikke det sangen fra blade filmen? søk på blade ellerno så finner du den sikkert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Hei...

 

Jeg lurer på om noen her har eller har hørt om RÅNESANGEN: 8 fine puppa...

jeg vet ikke hva bandet heter:P

 

Hadde vært til stor hjelp om noen visste ett eller annet:D

 

Rånesang nr.1 omtrent:D

 

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

 

Regner med at du har fått svar på dette for lenge siden men bandet heter SkyMarshal Arts i hvertfall.

Gå til Whinerz.com og last ned musikken hans der.

"No guts-no glory"

 

99 A6 2,5 TDIQ Avant

96 Passat 2.0 GT Variant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er detta bra bil musikk?:uhhmmwhat?:

 

Ingen her som hører på type Michael Jackson? Red Hot Chilli Peppers? Green Day? Elvis Presley? Lenny Kravitz? Nirvana? eller reaggey som Bob Marley. I mine ører er ikke den type musikk som ofte blir nevt i den tråden her værdt den lille datakrafta som skal til får å lagen. Sheeeesh. Men slevfølgelig hvis folk kunn har en morken subb så er det ikke no stas å høre på den noe kraismatiske stemmen til Anthony Kiedis ut av de orginale fronthøytalerne uten membran.

 

Jeg kan nevne flere ting som folk kan ha i bilen sin: Ozzy Osbourne,Metallica,Eric Clapton,Eagles(det er jo gænnijal bilmusikk!),Queen,Chris Rea (jepp han med "driving home for christmas") Av norske ting kan man jo kjøre Delillos,Hellbillies,De derre og kurt nilsen... hvis man ikke har radio. Skal man ha noen høner inn i bilen ville jeg tatt Christina Agiulera, Shenaia Twain, Nelly Furtado, Dolly Parton, Katie Melua og fuck it... Britney Spears første albumet var faktisk ikke så ille i mine ører. jeg kan fortsette: Bruce Springsteen, ACDC, Robert Cray, Bryan Adams,Guns N Roses,Supertramp,"gammal"Eminem, Creedens Clairwater Revival... ja jeg kunne holdt på men nå er det nok.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Jævli gammel tråd men gidder ikke lage en ny så lenge det er en her.

Noen som har noen fler råne sanger?

Helst Trance/dance og sånt:D

 

Den jeg hører mest på nå er: Guru Josh Project - Infinity

 

Legg ut litt av spillelista din da og..flere sanger altså! :P

 

Raveboy - dancing thru the night

Selda - 100% pure love

 

++

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Hei, ser det var en tråd for 7 år siden som hadde litt diverse musikk, vell. tipper det er mange nye brukere og flere eldre, som har kommet over nye sanger.. Tenkte vi kunne legge opp noen musikktips i denne tråden... Husk og kategorisere musikken..

 

[Trance\Techno\hardstyle]

 

- Keep it up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår