Hole Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Som topic sier, er det store forskjeller? Trodde egentlig at 94-96 var en facelift modell. Passaten min er en 95 modell og jeg har etterhvert skjønt at det finnes svært lite styling og andre ting til denne. Er det noen som vet om eksosanlegget er like på de to modellene. Er litt frieksos, så jeg tenkte jeg skulle hive på et sånn Simons-anlegg, men de hadde ikke til 94-96. Vet Supersprint har, men det koster skjorta og litt til :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 de har samme chassi, er andre framskjermer, dører lykter bakluke og støtfangere osv, eksosanlegget skal være det samme om det kommer ifra en passat 88-93 med samme motor/motor kode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ok, høres bra ut. Da blir det vel Simons på Mekonomen etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 På de nyere ser du ikke eksosanlegget bak, så du må nok skjære i fangeren bak. Den eldre har en etter min mening stygg knekk i karrosseriet som går i hele lengden. Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 På de nyere ser du ikke eksosanlegget bak, så du må nok skjære i fangeren bak.Den eldre har en etter min mening stygg knekk i karrosseriet som går i hele lengden. Den stygge knekken må du nesten forklare for meg.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Fant ut av noe rart idag som jeg ikke har merket... Stasjonsvognene fra 88-93 har forskellige lengder på takrailsene... mine går frem til frontruta mens den jeg parkerte ved stoppet rett etter stolpa mellom dørene forran og bak. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 passer facelift baklykter på de før 94? snakker om stasjonsvogn... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 @ Kurtemann: Jeg mener den knekken som går fra toppen av baklyktene,videre over dørhåndtakene og helt fram til grillen. I hele bilens lengde altså. Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 passer facelift baklykter på de før 94? snakker om stasjonsvogn... men må moddes litt. Dette er en 1991 mod. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 noen som vet om facelift fronten passer på 1991 mod? Er det bare lykter skjermer og grill som må til? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 noen som vet om facelift fronten passer på 1991 mod? Er det bare lykter skjermer og grill som må til? passer ikke desverre, vangene er annen høyde og frontplaten er helt annerledes..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ramma på bilene er like. så ved bytte av hele fronten vil det nok gå tror jeg... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Har spurt før, men fikk ikke svar: Passer lippa på frontfangeren fra en 93 mod på en 94? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ramma på bilene er like. så ved bytte av hele fronten vil det nok gå tror jeg... og jobben med å fylle igjen den profilen rundt hele bilen er nok ganske kjedelig vil jeg tro..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jaja da legger jeg det på is.. hypp angel-eyes men finner bare til face-liften. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg