ascona4ever Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Sleng ut det dere har!! (av ascona-bilder seff...)(EDIT) Siter Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skulle ikke hatt den grillen, Det passer seg ikke med netting grill på Ascona B. Likte den dype blåfargen.. men ble litt fancy.. skulle hatt frontspoiler og 400 breddere. Og liggi tett nedpå bakken. Da hadde den vært rå. hellothere PS: finner ikke bilder av bilen på den linken din.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona4ever Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 My bad... http://www.jos-kfz-service.de/gallery/view_album.php?set_albumName=album15 Strevde jeg og... fant nettadressen i bladet.. men det skorter på tysk kunnskapen.. Enig med grill-tingen... Siden det er dårlig med tysken har jeg sendt dem en mail og spurt hvordan de ordnet med bensintanken siden de har en sub i bagasjerommet.. Siter Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 prøver og finne noe posetivt og si her...:D øh... Likte fargen på det lyse skinnet Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 prøver og finne noe posetivt og si her...:D øh... Likte fargen på det lyse skinnet hehe, har samme broblemet.. Syns d va stygt med den japse avklippa audi rs front saken... Den råeste ascona b en æ har sedd e den danske som va i Flash for et års tid tilbake.. Helt clean sølv farga, droppa helt neppå bakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hehe, har samme broblemet.. Syns d va stygt med den japse avklippa audi rs front saken... Den råeste ascona b en æ har sedd e den danske som va i Flash for et års tid tilbake.. Helt clean sølv farga, droppa helt neppå bakken.. samme her....... jaja.... engelmann speil passer bra på ascona b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Tyskere.. hehe. Med noen forandringer kunne den blitt rå. Og det er fronten som ødelegger alt. For å si det slik, dette er mange timers jobb, synd å ha så stygg grill, ser jo ut som noe bilcross gutta mekka samme på 20minutter før et løp... Fancy... Skuffende.. Den har jobba såpass mye med glassfiber ol, og så klarer dem ikke å bygge om slik at CD spiller'n kommer lengre inn. sukk. Hadde jo bare vært å bygget om varmeapparatet, kunne jo forbedret det i samme slengen.. Ser også litt halvferdig ut.. Kunne jo trukket den svarte plasten med blått skinn eller noe.. Men da måtte de ha blått skinn der det er svart skinn på rattet også.. Når dem liksom skulle være litt fanatiske, kunne dem ikke beholdt orginal fronten... Eller montert ei sports leppe... sukk. evt bygget en hissig 400 replikka... Deres "Livs tabbe" :hammer :hvaskjera Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona4ever Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hehe.. artig med så mange reaksjoner.. de som har bilder liggende av det de mener er virkelige fete Asconaer.. sleng dem ut her! Siter Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Slik skal en Ascona B se ut: Synd det er 4 dørs.. Eller så skal den brukes slik... hehe.. i vild brei.. En av landets fineste etter min mening... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Faktisk er sportsleppa noe av det fineste på en Ascona B. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 A | | | Va pen den grønne :thumb Min favoritt Ascona B (har bare et lite dårlig webcamera bilde tadd av en plakat): Ingen som har fler bilda av den her?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 fy feite den e rååå.. Classic sleng bare opp fler bilda viss du gidd (hviss du har fler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her er et bilde til av den fete Ascona'n: Flere pene: Bare synet av dette motorrommet gir en vann i munn... Tenk å få låne pappas 400... Får håper den går i arv.. hehe.... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg