Gå til innhold

Gullkorn! :D

Ranger emnet


Viking_Mo

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så du kjører bil som 17åring ... men blir ikke tatt i kontroller?

 

gartulerer ..

 

Hehe..!! øvelseskjøring med sovende ledsager,da går det fort wettø.

Hadde ikke tenkt å stoppe heller,men fant ut i ettertid at det hadde vert rimelig tåpelig for en 17åring å prøve å kjøre fra politiet.

Ledasgere(mamma) våknet ikke før jeg vekket henne,og hun skjønte jo ingen ting når vi stod der omringet av politi.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte en BMW 730i på vei til jobb, det var glatt ute. kjørte ganke fort, og svingte av til særp med snuten etter meg. så kom blålysa på!! jeg så en busslomme og svingte ganske brått inn der og sto på bremsene!! snutebilen kjørte rett inn i hengerfestet :) hehe.. de sa svært lite, det ble bare skriving av skademelding.. hehe.. husker at jeg nevnte noe om å ligge for nerme bak bilen foran...

Der har vi dagens! Gud jeg ler ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang det var kontroll på en bakketopp like ved der jeg bor. Pleier å dra litt fart i fra bunnen av bakken og la motstanden bremse den. Kom på toppen å så bilen heldigvis hadde jeg gått ifra 65-52/53 (50 sone) så da slapp jeg heldivis unna. Hadde ak starta kontrollen ellers ville jeg ha viti om den fort som F. På tilbakeveien så jeg onkel satt bak et tre. Da kjørte jeg med full bil forbi i 10-15 km/t med alle vinduene nede og alle vinka blidt til onkel. Han bare rista på hodet

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det når dette skjedde ja,skjedde i fjor dette.

 

var ikkje du 16 da???? veldig mykje muffins her yummy . jobber du i bakeri?? yummy :bump :bump

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var kjente for mye tull og trimma mopeder, hadde eget verksted med kommunen(hadde besøk av tveita gjengen faktigst) men lærerne hjalp jo å trimme og annet.. men jeg kjørte jo uten skilter og(hadde to camino, og en x) så dette var caminoen.. stakk jo ofte ,men de gjorde aldri noe.. men stod stille nå og ene poltimannen hadde sneket seg rundt og ja ja geir.. vi skal sjekke mopeder og skilt i dag.. å sier jeg(rakk å ta den på sykling,en knapp bak)å det må dere bare.. ja er et problem her,du har ikke skilt.. nei stemmer det.. har jeg kjørt sa jeg? hmmm, sjekket om motoren var varm,noe den ikke var,lså syklet jeg en runde og sa er vel ikke ulovligå sykle!! skulle sett trynene,ha ha.. ok,men vi tar deg en anne gang. nope, moppe tia var gøy(for fortau med sånne grinner er genialt,kjørte mye crossere og på vei) måtte mimre litt,kompisen min glemte de å sjekke ,blodtrimma ts x.. han lo så han grein..

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du skrev jo at hu ba deg svinge inn ..

så hu ba deg svinge inn etter at du stoppet og hu fant seg omringet av snuter?

 

Slått deg at det kanskje var flere i bilen??

Obs:det som står i profilen er feil.

Bommet visst med en tast.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår