Gå til innhold

Gullkorn! :D

Ranger emnet


Viking_Mo

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å du da gutten min har du trim på peden din (tvinges til å starte SMX med effekt anlegg og filter) Gir lite gass, politimannen sier, håhå, den var det dårlig fres i!

Går og setter seg i bilen og deler ut bøter til andre mopedister...

 

Alle her veit hvordan en SMX/RMX bråker med fullt effektanlegg og filter :P

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mcbanan kommer sladdende breeeeett forrige vinter, polisen stopper han*

 

police: "Dårlige bakdekk?"*fårete glis*

mcbanan: " hehe, ja jeg må ta å kjøpe noen nye.." *nervøs*

police: " ja, jeg skulle hatt nye dekk på privatbilen min( merce w124) jeg og, men det er jo så morsomt! Bare kjør du!" *latterx2*

 

edit: trønderskriveleif

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du må ikke la rifla ligge å slenge i bilen.Noen turistidioter kan skyte seg selv med den."

 

lol lol lol only on svalbard!:D

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så jeg skulle hijacke denne tråden, men kom på en til:D

 

mer av en historie enn et gullkorn da men..

 

I 10klasse hadde vi besøk av en politimann med arne brimi dialekt på skolen vår, for å fortele oss om farene med fyllekjøring og løse høytalere i rånebiler.

For å demonstrere en kollisjon i 20km/t eller noe sånt, ba han en elev stå på en stol fremst i rommet. Han sa jo ikke at det skulle demonstrere en kollisjon før etterpå, så vi hadde ingen aning hva han dreiv med..

 

police: " høpp ne fra den stulen no, med magen først"

elev: " hæ? Magaplask rett i golvet?"

police: " ja, trur du det gjer vondt?"

elev: " ja.."

i dette øyeblikket sier læreren ett eller annet til polisen så han snur seg mot læreren, vekk fra eleven..

Pluselig hopper eleven, og polisen får helt hetta! haha, det er noe av det morsomste jeg noensinne har opplevd:D Eleven( høres jævla teit ut i know, men jeg husker ikke navnet) klarte seg uskadd, dog noe flau:D

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom kjørende hjem ei natt, ble stoppet:

 

lokal politihelt "førerkort takk"

jeg, sliten og sur "men det har du da sett 1000 ganger før"

 

"jeg ville bare se att du hadde det med deg jeg, for ellers skulle jeg bøtelagt deg!"

 

 

han er så sinnsykt drittsekk :p

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så jeg skulle hijacke denne tråden, men kom på en til:D

 

mer av en historie enn et gullkorn da men..

 

I 10klasse hadde vi besøk av en politimann med arne brimi dialekt på skolen vår, for å fortele oss om farene med fyllekjøring og løse høytalere i rånebiler.

For å demonstrere en kollisjon i 20km/t eller noe sånt, ba han en elev stå på en stol fremst i rommet. Han sa jo ikke at det skulle demonstrere en kollisjon før etterpå, så vi hadde ingen aning hva han dreiv med..

 

police: " høpp ne fra den stulen no, med magen først"

elev: " hæ? Magaplask rett i golvet?"

police: " ja, trur du det gjer vondt?"

elev: " ja.."

i dette øyeblikket sier læreren ett eller annet til polisen så han snur seg mot læreren, vekk fra eleven..

Pluselig hopper eleven, og polisen får helt hetta! haha, det er noe av det morsomste jeg noensinne har opplevd:D Eleven( høres jævla teit ut i know, men jeg husker ikke navnet) klarte seg uskadd, dog noe flau:D

 

hehe. den va artig. hade vært artig å sett. vi var på brann station i 6 kl eller noe. så skulle vi prøve å spyle med brann slange da. så holdte ikke brann mannen fast slangen orntlig så eleven føyk inni mangen på brann man så han tryna rett på rævva å slangen spyla rett i værs. va artig det.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da jeg og en kamerat var ute å kjørte moped,vi stod stille å prata.

 

Så kommer politie kjørende vi diskuterer om vi skal stikke av eller bare fortsette å prate (siden vi står stille)

 

vi bestemmer oss for å stå stille. Jeg hadde da lånt kameraten min sin moped som hadde full trim,han hadde min moped som kun plomberingen var tatt på.

 

Så politiet kommer bort å spør om vognkort og førerkort. Det har selfølgelig jeg i orden på min moped,men den andre mopeden var uregistrert. Så da begynner de å kikke litt på mopedene. Leter etter rammenummer og diverse på den mopeden som var trim på. Så spør de hvem som har kjørt mopeden (siden den er varm) Men ingen av oss hadde selfølgelig kjørt den(!). så da lurte de på hvorfor motoren var varm,da svarte vi at vi hadde måtte starte den for å sjekke om den virket. De måtte da bare tro på dette. Så etter litt diskusjoner og sjekking av rammenummer i politibilen,fant politiet ut at de måtte kjøre kameraten min hjem å spørre foreldrene hans om eierforholdet på mopeden. så fikk jeg beskjed om å få fraktet begge mopedene hjem igjen til med (siden jeg bodde nermest) Så men han blei fraktet hjem igjen i politibilen forstatte jeg å kjøre rundt med trimma moped :D

 

Men gullkornet kom i politibilen:

Politiet: Det var lite liv i haukeli i dag?

Kameraten min: ja det er vell ikke så mye, men det er bare fredag

Politiet: ja hvor er de da? sitter de hjemme å fyrer enda?

Kameraten min: ja det kan godt hende

Politiet: åja.......

 

Dårlig småprating,etter som de prøvde å få han til å angi noen andre de kunne ta slik at det ikke ble en bomtur drunk

 

Hørest kanskje ikke så dumt ut når det blir skrivd ned men,Det hører også med i historien at det var en lesbisk politi og en trønder :cab

 

Så da de kom hjem til kameraten min måtte de bare gi seg!

 

Nok en bomtur for onkel blå!

Biler:

Nissan primera 97` Med styling

Nissan laurel 89` 2,8l diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok en jeg kjenner hadde fulltrim på sykkelen sin og det var/er så mye trim på den at når han har den på støtta og han sitter på og gasser på fult så rygger den! en gang hadde han kjørt forbi MASSE biler i nesten 90 på mopeden sin så hadde han da funnet ut at han hadde kjørt forbi politiet,politiet kom på døra og spurte om å få se på mopeden og de titta og titta og til slutt sa dem bare ja det her ser bra ut detta ja og på sykkelen hans er det fult av trim klistremerker og på potta som er av carbon står det HANDMADE med store bokstaver! GO politiet for at dem kan det dem bøtlegger folk for!

 

 

har en til da :wave og det var når jeg ringte til politiet for å høre om det var lov til å øvelseskjøre med flere enn 1 person i bilen svaret ble: vet ikke du får ringe biltilsynet :D :hammer

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så har vi en jeg kjenner som fyrte forbi en politibil under utrykning. (Trimmet Cosworth)

Unnskyldning: politiet kjørte seint (90-100):D Mistet lappen i tre måneder.

 

Ellers ble jeg rett etter å ha fått lappen stoppet i promillekontroll etter å ha kjørt som faen OG pratet en god stund i mobil under kjøring. Var drittnervøs idet jeg ble vinket inn.

Datt nærmest sammen i setet når politimannen forklarte at det var promillekontroll.

Klarte det kunststykket å si "Åhh (sukker godt) ikke verre?" :hammer

Politien så rart på meg før jeg blåste:D

Uansett, tre timer senere kommer jeg igjen, og de holder fremdeles på med kontrollen. Vinker meg inn, forklarer at det er promillekontroll (nye folk siden sist jeg passerte). Jeg sier "No igjen?" og får spørsmålet "Å? Har vi stoppet deg før i kveld?" Jeg svarer bekreftende, og får svaret "Vel, beklager ubeleiligheten. Ha en fortsatt fin kveld, og kjør pent!" :rolleyes:

Neste gang jeg stoppes i kontroll, skal jeg stille det spørsmålet igjen, bare for å se hva som skjer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår