Kalle240 Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvor kan jeg få kjøpt refleksplate mellom baklyktene? Kan disse skaffes på Volvo, og eventuellt pris? Vil lakke kromlistene rundt lyktene og grillen sorte. Hva bør jeg grunne med, og hva slags maling bør brukes? Får man kjøpt originale turtellere, vakuummeter, etc. som passer i de 52mm. hullene? Og deksler til disse? Håper noen kan svare på disse spørsmålene, slik at Volvoen min kan se litt bedre ut etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Reff.plate er vel å få kjøpt hos volvo,men de er sikkert dyre...instrument panel deksler(eller hva det nå kalles)får du kjøpt hos volvo,29 kr stk mener jeg Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Heisann! Refleksplata koster faktisk ikke mer enn ca 450kr hos volvo! Ellers så har de på http://www.bcb.no til ca. 370kr..den jeg har! Da blir den nok fin hellothere Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Refleksplata har gått ut av produksjon, bestilte min på jensen og scheele, måtte sende etter fra jokkmokk-langt-faen-i-vold... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg kjøpte den ny på bcb.no .. i sommerferien ca.. ga 350 ca for den.. klæss ny ut av pakka.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 jeg har målere og deksel til bilen din ;) Vacum, olje temp og trykk. er i bra stand :) men er uten givere. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle240 Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Takker for raske svar. Men jeg kan ikke finne refleksplaten hos bcb.no. Kalles den noe annet? Noen som har forslag om hvordan jeg skal få kromlistene sorte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Er vel bare å bytte til sorte lister det...å lakke chrommen trur jeg blir et kortvarig resultat med mye lakkflassing!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Lakken sitter om man gjør det skikkelig, sprayboks kan du for eksempel bare glemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Refleksplate kunne du kjøpt av meg, hvis jeg ikke hadde hoppet på den til den ble mos... babyhmm? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle240 Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 THolandsli: Har du noen forslag til hva som duger da? Regner med jeg må grunne med et eller annet før lakking. Hvilken lakk er best til slikt? Sort arkanol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 kjøpte 3 stk refleksplater på vallåkra i fjor jeg.. ga 200,- N.kr pr stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Vanlig 2 komponent billakk, mattslip chrommen skikkelig. Legg på grunning og lakk med sprøyte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg