Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet


eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

  1. 1. Kan Charade bli fet?



Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En andre mente det kunne være vann i oljen. Millhouse mente riktignok det måtte være noe elektrisk surr. Hva tror folket? Lengter etter å komme igang igjen. Har ikke engang sittet inni den siden det skjedde. Venter på at en fyr som er bortreist skal komme å se på den. :lol

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har faktisk tenkt på 3" downpipe, med 4" enderør, men vi får se...

 

Uff da. Må da bli grusom lyd, og rar motorkarakteristikk (avhengig av potter også)?

 

Uansett, den må jo godkjennes enda en gang før du får lappen, skal du ha skilter på den i mellomtiden?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Må da bli grusom lyd, og rar motorkarakteristikk (avhengig av potter også)?

 

Uansett, den må jo godkjennes enda en gang før du får lappen, skal du ha skilter på den i mellomtiden?

 

1. Aner ikke jeg ass. Blir sikkert fæl nok den. Vurderer ett eller annet annet. :D

2. Planen er at den skal stå avskiltet til den skal registreres om 3 år. Hvis den blir ferdig før, skal jeg kanskje øvelseskjøre med den. Vi får se. Kanskje bruke den litt på bane, avregga (er det lov?)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En andre mente det kunne være vann i oljen. Millhouse mente riktignok det måtte være noe elektrisk surr. Hva tror folket? Lengter etter å komme igang igjen. Har ikke engang sittet inni den siden det skjedde. Venter på at en fyr som er bortreist skal komme å se på den. :lol

 

Bump. ^

Hva tror de som har peiling? (det har absolutt ikke jeg her)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charader er Kule! cheers

Riktig nok små motorer, men skikkelig hissige :D

Mamma hadde en sånn, inntil natt til søndag da den ble stjålet :(

 

De er så.

Jeg så det, tyvene fortjener å henges! Stjele Charade. Stakkars... Føler med deg/dere!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, en gladnyhet. I sted fant jeg på et navn til den. Aner ikke om noen i det hele tatt skjønner det men: Nightmare... Om natten.. Streetracer vi. Og en Charade tar alt, iallfall min.. Så det betyr.. At den er folks mareritt. Men, vi bruker det engelske ordet. "Nightmare" :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump. ^

Hva tror de som har peiling? (det har absolutt ikke jeg her)

 

Det luktet brent plastikk? ...og den dro tungt rundt selvom du tråkka inn clutchen??..

Isåfall..så er det et eller annet som sitter..eller så får ikke starteren nok strøm...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det luktet brent plastikk? ...og den dro tungt rundt selvom du tråkka inn clutchen??..

Isåfall..så er det et eller annet som sitter..eller så får ikke starteren nok strøm...

 

Den dro sakte/tungt rundt selv om jeg clutchet ja, og det luktet brent plastikk... Hva kan være grunnen til at starteren ikke for nok strøm? Røyken kom fra dynamo-området...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår