Shadow_iX Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Her slenger jeg opp bilder som blir tatt (For de som liker bilder da) :D Er ikke jeg som har tatt bildene, men man ser da iallefall cirka hva som er hva... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 blir ikke stort bedre en dette! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Utrolig feeeet bil :D Er ikke mere å si om den saken ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 faen var tøff den mantaen! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 *kaste noen særdeles misunnelige blikk på Elisen* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Elise er rått! De nye er jo enda råere enn de gamle. Skikkelig autofil bil. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by rdl faen var tøff den mantaen! Ja, jeg kjenner han som har den mantaen, den er værst, syns den er tøff jeg, har vært med på mange opplevelser i vinter den, mange stilige og... :D <-- syns manta er tøffe biler han... :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 må nesten bare le når jeg ser den Elisen. Den er så latterlig rå batman batman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 når jeg sitterpå har jeg mest lyst til å stjele bilen hans.. . erghe.. misunnelig.. jaja, jeg får ihvertfall haike innimellom da..... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 ...er liksom ikke så mye annet å si :) Hvordan er det å kjøre lengre strekk med den, er det sånn at du blir sliten av det eller funker den "til vanlig bruk" også? Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Bare LITTT misunnelig.:) Gratulerer med nyyydelig bil. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 gleder meg til å prøve den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torje Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by spenol Hvordan er det å kjøre lengre strekk med den, er det sånn at du blir sliten av det eller funker den "til vanlig bruk" også? I begynnelsen funker den til absolutt ALT :D Etterhvert innser man at kjøring i 9 timer på motorvei kan bli litt i overkant kjedelig/slitsomt/bråkete/kaldt/ukomfortabelt/etc - og for mitt vedkommende betyr det at jeg ofte tar "gamleveiene". Taper en time eller to, men utrolig mye morsommere.. Motorveien brukes kun når jeg har dårlig tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Yepp, er noe av samme tankegangen i oss begge her.. hehe.. Men kjøper ikke en elise for å cruise på E6, da kjøper man heller en sport-sedan eller noe annet.. :D Klarte å legge på 71.4mil på tellern i dag, tok bare pause for å fylle litt bensin, og eta ei pøsle - så var det på tur igjen. (riktig nok i pusefart ofr bil/motor'n enda) Men morro lell da, møtte på en sykklist som ga med en thumbs up, og så er det jo ellers en god del mange lange blikk ifra andre billister (til og med en som kjørte en Boxter glodde så han nesten dro av veien) Sier bare en ting jeg, Elise er Morro, Kjempemorro.. :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Åssen motor-specs er det egentlig på de kjerrene der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg