Gå til innhold

Et par nye Bilder av 'Liz'n


Shadow_iX

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er litt tung til å være elise denne jeg har, 774 kg står det i vognkortet, men man får masse'r med "letta" deler til den da.. hehe.. så det skal bli spennende å se hvor lett en kan få dette her til slutt...

 

( bare for å nevene noe ; lettere & dterkere "ønskebein", lettere & justerbare coilovers, sidevinduer+bakruta, lettere bensintank+påfylkling's rør, lettere felger, ultra lett hard-top (veier under 2kg... ja lista går videre den, får mye spennede til den)

 

og så hvis man må ha mere pulver så får man kompressot kit til den i fra 190hp-230hp (kitet veier ca 11kg ferdig montert)

 

Det oser av potensiale i denna, kontra den "rollaen" jeg hadde... :D

 

Men det blir en stund til tenker jeg .. hehe.. blir ikke no mer enn no små ting til et par tusen på den første året (kjøpe en ponro carbon luftfilterbox som henter inn frisk kald luft + plastikk covers til 1000meterne så de tåler steinsprut litt bedre), så skal jeg se om jeg får tak på sport eksos neste sommer eller etter der igjen.

 

Ellers så det eneste jeg savner er ett bitte lite sted der man kan ha 2-3 cd'r lissom, og ei klokke - ellers så savner jeg ikke noe mer. hehe.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

*bukker & takker ydmykt*

 

I risiko for å låte som ei klyse, så sier jeg;

 

En natt man sover dårlig så går det utover humøret, men på mårran så brått blei jeg dalens gla gutt no.1, hva skjedde? Jo jeg runna hushjørnet mitt å fikk øye på rumpa til Elise.

 

 

(trenger vel ikke å si stort mer nå.. :D )

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by Shadow_iX

En natt man sover dårlig så går det utover humøret, men på mårran så brått blei jeg dalens gla gutt no.1, hva skjedde? Jo jeg runna hushjørnet mitt å fikk øye på rumpa til Elise.

 

Akkurat derfor ser det slik ut på kontorpulten min: :D

 

(modellbilen finnes i Laser Blue, men de var utsolgt! - skal kjøpe den via nettet istedet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår