acoupe Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hei ! Av en eller annen grunn får jeg ikke skrudd på hovedlysene mine etter jeg har satt bryteren på. Men jeg får flashet med fjærnlysene, men ikke satt dem på konstant. Baklysene fungerer! Sjekket alle sikringer, og alle syntes til å være helt fine, alle pærene er inntakte selvfølgelig. Har hatt litt problemer med dette før, plutselig får jeg ikke på lysene selvom bryteren er på, men så funker det plutselig. Noen som kan skjønne hva som er galt ? En mulighet er at det er selve bryteren som er ødelagt, for den er litt "lurvete", skrangler med smådeler inni den :) Noen som tror at det kan være bryteren som er feilen? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, hvis bryteren skrangler, kan det godt være den. Høres ut som dårlig kontakt ett eller annet sted. Eller kanskje du må åpne takluken mens du forsiktig stryker høyre speilhus over øret med en liten kvast flamingofjær. Funket for meg ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, hvis bryteren skrangler, kan det godt være den. Høres ut som dårlig kontakt ett eller annet sted. Eller kanskje du må åpne takluken mens du forsiktig stryker høyre speilhus over øret med en liten kvast flamingofjær. Funket for meg ;) uhm, tulling han har ikke takluke....doh!!! ;) men som sagt så tror jeg også at det er bryteren din som har lefla, for hvis man setter på park-lysene (trykker inn bryteren halvveis inn) så får man heller ikke satt på fullt-lyset, men man får bare flashet med dem.... Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 takluke? hva er det ? :confused: :D Får nesten ta å bytte bryter jeg da, håpe at det er feilen! Er ikke spes arti å kjøre med full flash inne på kvelden ass, noen billister som blir litt dukenukem Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Prøv å få lånt deg en lik bryter å test om det funker da. Visst dette ikke beviser at det er problem med bryter er det nok sikkert ett rele, men rart da at visst ikke sikringa er gåen. Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hei !Av en eller annen grunn får jeg ikke skrudd på hovedlysene mine etter jeg har satt bryteren på. Men jeg får flashet med fjærnlysene, men ikke satt dem på konstant. Baklysene fungerer! Sjekket alle sikringer, og alle syntes til å være helt fine, alle pærene er inntakte selvfølgelig. Har hatt litt problemer med dette før, plutselig får jeg ikke på lysene selvom bryteren er på, men så funker det plutselig. Noen som kan skjønne hva som er galt ? En mulighet er at det er selve bryteren som er ødelagt, for den er litt "lurvete", skrangler med smådeler inni den :) Noen som tror at det kan være bryteren som er feilen? mvh stian Det skjedde med min også.. Måtte kjøpe ny bryter. Det skranglet småbiter inni min og jeg fikk på lyset hvis jeg satt og trykket lenge nok. Stikk innom en hugger.. Tror bryter fra Passelat passer Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det skjedde med min også.. Måtte kjøpe ny bryter. Det skranglet småbiter inni min og jeg fikk på lyset hvis jeg satt og trykket lenge nok. Stikk innom en hugger.. Tror bryter fra Passelat passer Samme her men egentlig ingen vits og kjøpe på hogger for dette er vist en svakhet i følge vag! kjøpte ny og ble ca150kr med rabatt fra vw-audi club... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hadde akkurat samme problemet. Kjøpte ny bryter. Er i orden nå Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 da må jeg få fixa ny bryter, asap ! Er vel ingen har som har en liggende ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Siden det ikke er noe "rele" på lysa på corra'en blir bryteren varm. Strømmen går rett gjennnom bryteren. Dette gjer at lysa ikkje blir 12v som dei skal vær, men får mye spenningstap. Målte mine til 10-11v. Jeg la inn rele på lysa, funka som pokker. Blei mye mye bedre. :wave Er å anbefale, dessuten blir det ikke no slitasje på bryteren som lett ryker. Ingen hemmelighet at lysa på radoen ikke er di beste. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Siden det ikke er noe "rele" på lysa på corra'en blir bryteren varm. Strømmen går rett gjennnom bryteren. Dette gjer at lysa ikkje blir 12v som dei skal vær, men får mye spenningstap. Målte mine til 10-11v. Jeg la inn rele på lysa, funka som pokker. Blei mye mye bedre. :wave Er å anbefale, dessuten blir det ikke no slitasje på bryteren som lett ryker. Ingen hemmelighet at lysa på radoen ikke er di beste. :hammer fordyp deg mer ang å sette på rele ! Det vil si at det vil lyse bedre da eller? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Lyse mye bedre, hadde ein dårlig erfaring med en tunnel. Lite lys kan du si, fant ut at her måtte noe gjøres og det ble gjort. :hammer Anbefalest, bruker et rele på hver side, koster kun 40 kr pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Lyse mye bedre, hadde ein dårlig erfaring med en tunnel. Lite lys kan du si, fant ut at her måtte noe gjøres og det ble gjort. :hammer Anbefalest, bruker et rele på hver side, koster kun 40 kr pr stk. På hver side av hva ? og hvor ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 På bilen har du lys på hver side, jeg la inn 1stk rele på hver lys side (høgre og venstre). Nå snakker jeg ikke om lysa bak, men kjørelys, langlys og park. Er vanskelig å forklare uten koblingsskjema, kan se om eg har det liggende her i rotet, om det skulle vært aktuelt. :dj På din corrado har du mange rele, de ligger over/under sikringene. Små firkantede klosser. Legger 2 løse inn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har montert relee jeg og, bruker 4 stk. Blei sinnsykt mye bedre lys, nå har jeg 14 volt på pærene i steden for 11,5.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg