tohola Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg kan si det som jeg mener det da, bilen kunne vært fin om den hadde vært strøken. Det der er ikke i nærheten av det jeg kaller strøken, men jeg er perfeksjonist og bruker normalt å holde kjeft i slike diskusjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 På torpedoen i den røde var det jo en mapsensor.. og noe ledninger... Det skal ikke være der! Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Nice :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 På torpedoen i den røde var det jo en mapsensor.. og noe ledninger... Det skal ikke være der! JO! Hehe http://home.minlos.no/~audun.skripeland/DSCF0092.JPG Skjulte ledninger er så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Skjulte ledninger SKAL TIL for å få det perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ser jo bra ut det der. :) Bortsett fra motorrommet da. :P Skjerpings! ;) Men som du skriver skal du jo rydde litt opp der.. For all del bytt ut de grusomme IC røra dine! Ser jo ut som underdimensionerte avløpsrør. Men ellers en tøff bil. :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 JO! Hehe http://home.minlos.no/~audun.skripeland/DSCF0092.JPG Skjulte ledninger er så Skikkelig sprut har mapsensoren innebygget i hjernen det veitu.. Men du disser jo ms bitches så.. lol assman Mye effekt i kjerra di eller?? Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Skikkelig sprut har mapsensoren innebygget i hjernen det veitu..Men du disser jo ms bitches så.. lol assman Mye effekt i kjerra di eller?? Heh, nei. Bare kødder med deg vettu. Har brukt alle penga på bil med feilhjulsdrift, så det blir aldri noe seriøst prosjekt utav 2førren. Var akkurat ute å gassa litt, ifølge loggen så brukte jeg 8,4 sekunder fra 90 til 188km/h, med ett girskift. Ikke så gæernt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg ville ikke kjørt i byen med den!! Er jo ikke vifte der! han har el. vifte.. om han ikke har tatt den vekk da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Heh, nei. Bare kødder med deg vettu. Har brukt alle penga på bil med feilhjulsdrift, så det blir aldri noe seriøst prosjekt utav 2førren. Var akkurat ute å gassa litt, ifølge loggen så brukte jeg 8,4 sekunder fra 90 til 188km/h, med ett girskift. Ikke så gæernt? ikke så gæli det nei... kjører du f9 eller 10? aldri bremset svineriet? Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ikke så gæli det nei... kjører du f9 eller 10? aldri bremset svineriet? E6. Må jo ha tenning au :thumb bremset bilen nå i sommer, men det var en masse galt egentlig, gåen btr osv. 410NM@3450 og 245hp@5400. Har bytta btr, stilt kammen (gjorde MYE) og lekt litt med tenninga siden sist. Blir grinete hvis jeg ikke har mere enn 300hk nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 På torpedoen i den røde var det jo en mapsensor.. og noe ledninger... Det skal ikke være der! Snadder når du ikke ser en eneste ledning oppi der.. cheers Fikk rydda litt i mitt motorrom også, men det måtte liksom være noen ledninger her og der fordet. alacocaina Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 viften sitter vel foran da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 snakker du til meg texasranger?? Isåfall sitter det ei diger elvifte bak radiatoren, som får støm og jord via de skjulte ledningene som kommer til høyre frontlampe... Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 jeg synes det var endel "rot" i ledningene i motorromet, ja.. men det fikses jo "enkelt" med strips eller fjærning/omlegging... også synes jeg at du skulle hadd litt lengre stuss bak;) kan jo ikke svi av fangeren når det begynner å bli varmt der bak... :hammer Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg