Gå til innhold

Autofil til Halden 12. eller 13. okt

Ranger emnet


[Martin]

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det her ble mye større enn jeg hadde turt å håpe på. Autofilgutta var kjempefornøyd. Om ikke det var større enn drammen så var det vel iallefall ganske så stort ja. Vil tippe nærmere 100 biler og flere hundre folk. De som gikk videre var en gammel drag-chevelle og en ganske så fet sierra cossie vingebil med nok pulver under panseret.

 

Tror nesten vi må klare å dra igang noen flere sånne treff selv uten at autofil er der. Det var jo helt konge.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med en liten film iallefall snart :)

 

Kult å hilse på dere Martin og 70' Chevelle hellothere

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det var forbudt med stereo'n på..:(

Det var derfor jeg var der..

Men man trekker ikke folk til en bilstereo bil uten lyd på anlegget..

 

En annen ting var at Jan Erik har sagt i media at det er velkommen for alle, og at det er bensinstasjonsråneren de vil treffe?!?!

 

Nå skal jeg ikke påberope meg å være en bensinstasjonsråner, men han titta nesten ikke på bilen og gikk rett forbi...

 

Hadde jeg fått spille det anlegget er bygget for, skal jeg love at det hadde blitt stoppet opp, filma og intervjua i fleng..

 

Nok en gang viser til at det er de bilene som har styling som er "gatebiler"..

Alt annet er ikke "med i gjengen"..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil kjører du TLAudio? Usikker på hvem du er.

 

Nå må det vel sies at styla biler er betydelig mer tv-venlig enn dunka-dunka, og gutta skal jo lage bra tv, så sånn sett kan jeg skjønne dem, men det er klart det er kjedelig for deg, hvis du var der for å vise fram stereoen din..

 

Moro å hilse på Ottesen ja. Rusa litt for han Larssen og greier jo.. den røde lakken din passa jo veldig bra ved siden av min grønne..;)

 

Film og bilder hadde gjort seg, jeg glemte kameraet mitt hjemme..

 

Og forresten: Æ fekk ei t-trøye som takk for hjelpa :D

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Hvilken bil kjører du TLAudio? Usikker på hvem du er.

 

Nå må det vel sies at styla biler er betydelig mer tv-venlig enn dunka-dunka' date=' og gutta skal jo lage bra tv, så sånn sett kan jeg skjønne dem, men det er klart det er kjedelig for deg, hvis du var der for å vise fram stereoen din..

[/quote']

 

Å?

 

Hvorfor er ikke en proffesjonelt bygget stereo for bilstereo konkuranser innen EMMA TV vennlig?

 

Jeg kjørte en relativt "kjedelig å se på" Skoda Octavia STV..

Sto på 3 plan, sammen med Lexus'n til Lars og V50'n til Lars Petter..

 

Du kjenner nok ikke til meg, siden jeg ikke er av de som flyter stripa mest her i halden..

Har ikke tid til sånt..:)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det var forbudt med stereo'n på..:(

Det var derfor jeg var der..

Men man trekker ikke folk til en bilstereo bil uten lyd på anlegget..

 

En annen ting var at Jan Erik har sagt i media at det er velkommen for alle, og at det er bensinstasjonsråneren de vil treffe?!?!

 

Nå skal jeg ikke påberope meg å være en bensinstasjonsråner, men han titta nesten ikke på bilen og gikk rett forbi...

 

Hadde jeg fått spille det anlegget er bygget for, skal jeg love at det hadde blitt stoppet opp, filma og intervjua i fleng..

 

Nok en gang viser til at det er de bilene som har styling som er "gatebiler"..

Alt annet er ikke "med i gjengen"..

 

 

Hvis du hadde fulgt med så hadde du skjønnt hvorfor folk måtte skru av stereoen sin.

Hva tror du skjer når flere skal spille høy musikk + andre skal ruse motorene sinne inne i et parkeringshus samtidig som at nrk gjør et forsøk på å filme der?

Poenget er at de tar opp lyd også.

Jan Erik sa selv at hvis folk ikke kunne følge disse reglene ville filmen bli ubrukelig pga. all støyen.

 

Så det er ingen grunn til å sutre over at det ble som det ble hellothere

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår