Gå til innhold

Autofil til Halden 12. eller 13. okt

Ranger emnet


[Martin]

Anbefalte innlegg

Autofil kommer og skal filme og lage en reportasje om gatebilmiljøet i Halden (som de gjorde i Drammen forrige uke) førstkommende onsdag eller torsdag. Programmet blir sendt på NRK i Autofil i April en gang. Fra hver av byene som er med kåres 2 som blir med videre til duell mot biler fra de andre byene. Da skal akselerasjon, bremser og kjøreferdigheter testes.

 

De er ikke bare ute etter værstingbiler som Skylines, supraer osv, de er minst like interessert i vanlige bilinteresserte sine biler. Med andre ord: Har du bil så møt opp. Nærmere info kommer etterhvert som jeg får vite mer.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal prøve å få med noen folk jeg også...

 

du/dere som vet når, og hvor dette blir får jo poste det ASAP, så man får rota seg på plass

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hørt noe mer fra de, snakke med Ole i går, og han momla noe om at du hadde bedt han gi meg noe status, men han huska ikke hva han sulle si :hammer

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jessheim altså? Var det i forbindelse med Autofil Tuning det også?

 

Har ikke fått noe mer info ennå, skal prøve å sende en melding og spørre.

 

Kenneth: Ole mumla ja, det tviler jeg ikke på. :) Du har egentlig fått den infoen som er å få her på BF..

 

Kan jo forresten nevne at en av de to bilene som skal videre og konkurrere mot de 3 andre byene velges ut av ADHD-Larssen, og den andre skal velges av oss Haldensere.

 

Dette blir en fin mulighet til å vise fram bilinteressen, og kanskje klare å få bort litt av det inntrykket folk sitter med, forutsatt at folk oppfører seg, og ikke kjører gris rundt og burner og sladder osv, men det skjønner dere sikkert dere også.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg litt nyttig informasjon her: hellothere

 

Onsdag 12. klokka 20:00 i parkeringshuset på Halden Storsenter (Steen og Strøm). Det kommer en artikkel om det i Halden Arbeiderblad imorra, tirsdag. Håper mange stiller opp, med nypussa biler. Jeg håper også at ikke alle har like lav bil som meg, for da blir det brått trangt i 1. etasje der, siden jeg ikke kommer meg noe videre oppover i etasjene. :driving

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår