Gå til innhold

Autofil til Halden 12. eller 13. okt

Ranger emnet


[Martin]

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veibeskrivelse: når du kommer mot Halden så følger du bare riksvei 21 mot aremark/tistedal/ørje, så ser du etterhvert steen og strøm (Halden storsenter) på høyre side. da ligger parkeringshuset ved smart-stasjonen på venstre side. kommer du til rundkjøringa har du kommet for langt..

 

Ottesen: hvis ikke du kommer inn i 1. etasje på storsenteret så nekter jeg å tro at du i det hele tatt klarer å kjøre over en fartsdump. Og etter som jeg har sett så er ikke bilen din så lav at det bør være noe stort problem. skal du videre opp i etasjene derimot, da sliter du nok litt..

 

En annen ting: dette treffet er jo arrangert av autofil, og de har selvsagt spurt senterledelsen, politiet osv om tillatelse til dette opplegget her, så om det kommer en sekuritæsk og lager bråk så ber vi han bare spørre sjefen sin om åssen ting ligger an..

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi møter halv 8, på http://www.autofil.no står det at de kommer halv9, men det er bare humbugg, plakaten på 15+x 70cm er ferdig! den blei litt for bred for bilen min til og med :P henge den opp i kveld? - når noen har tid, så er det vell fønix treff i kveld? noen burde ta en runde ned dit, jeg kan ikke, for jeg skal på skole, men folk i amcar miljøet bør vite om dette!

 

autofil.jpg

 

Plakaten blir å se, ved brua FØR smart stasjonen.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drøy halvtime fra moss..

 

på autofil sindene står det jo at det er på parkeringsplassen utenfor storsenteret, ikke P-huset...

hvem av stedene er det egentlig??

 

for dere som ikke er kjent i halden :

hvis det skulle være parkeringa og ikke p-huset , ligger parkeringa mellom vognmakergata og busterudgata..

det som jeg har laga runding rundt er p-huset..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drøy halvtime fra moss..

 

på autofil sindene står det jo at det er på parkeringsplassen utenfor storsenteret, ikke P-huset...

hvem av stedene er det egentlig??

 

for dere som ikke er kjent i halden :

hvis det skulle være parkeringa og ikke p-huset , ligger parkeringa mellom vognmakergata og busterudgata..

det som jeg har laga runding rundt er p-huset..

 

den er rett og slett for liten, og det er vell for dårlig lys der, tipper de ikke er helt kjent i halden å. parkeringshuset! hellothere

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drøy halvtime fra moss..

 

 

kjører du på en halvtime er du veeeldig rask. Jeg bruker ca 50 minutter fra Moss til Halden sentrum..

 

Angående om det er i parkeringshuset eller på parkeringa kenneth snakker om så fikk jeg følgende sms av Alex på autofil, som er den jeg har snakka med, når jeg spurte igår:

Hei Martin. Onsdag kl 20 i P-huset på Steen og Strøm. Halden arbeiderblad gjør en sak på det imorgen :-)

 

Så da kommer jeg til å forholde meg til det. Regner uansett med at autofilgjengen kommer litt før, så da kan man jo kanskje få slått av en prat med dem før maset begynner..

 

Vemund: hvis plakaten kommer opp ikveld må jo det bli flotters..

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår