Gå til innhold

Autofil til Halden 12. eller 13. okt

Ranger emnet


[Martin]

Anbefalte innlegg

Passer vel godt inn å gi en stor takk til [Martin] som orka å stresse litt for å få treffet til halden..Fikk satt halden og bilmiljø i omegn i et godt lys... :pray Da er det jo bare å vente til det kommer på tv,Noen som har peil når det ca kommer? :thumb

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel snakk om April sånn ca.

Flott innsats fra Martin sin side, det her var jo skikkelig bra.

I likhet med Martin opplevde jeg også en hårete situasjon da den sølvgrå 740'n kom i full fart rett mot meg og, for en idiot.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok bare å holde dette ved like til sommeren :D om tv er der eller ikke er meg helt likegyldig, er der for å se på bil, ikke for å komme på tv..

 

er altfor lite treff på østlandet sommerstid, er jo mange biler, og bilentusiaster her.

ålreit med råde treffa, burde vært flere treff, og flere steder enn kun råde seff..

 

Martin D. : jeg er helt klart med på å hjelpe til med å fikse noe utover/og til året

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok bare å holde dette ved like til sommeren :D om tv er der eller ikke er meg helt likegyldig, er der for å se på bil, ikke for å komme på tv..

 

er altfor lite treff på østlandet sommerstid, er jo mange biler, og bilentusiaster her.

ålreit med råde treffa, burde vært flere treff, og flere steder enn kun råde seff..

 

Martin D. : jeg er helt klart med på å hjelpe til med å fikse noe utover/og til året

 

råde treffa er jeg sjef for ass flushit - de var fine de, men skulle hatt med fler folk.

 

Passer vel godt inn å gi en stor takk til [Martin] som orka å stresse litt for å få treffet til halden..Fikk satt halden og bilmiljø i omegn i et godt lys... :pray Da er det jo bare å vente til det kommer på tv,Noen som har peil når det ca kommer? :thumb

 

- plakaten min da? vedder på at den hjalp, brukte iallefall over 1 time av statlig betalt lønn på å lage den.. hehe.. :respect

 

sølvgrå 740 ja, så den i byen, ikke bra kjøring nei.

var ikke så mye motorlyd det var det ikke! babyhmm?

 

- Er så glad for oppmøtet jeg!! hellothere

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en blå 244 full i fjortis jenter..han "herja" dvs. prvøde å herje så god han kunne nede på torvet..fri avgas...latterlig idiotisk..

 

Prizma : kjempe oppmøte ja, imponert selv

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en blå 244 full i fjortis jenter..han "herja" dvs. prvøde å herje så god han kunne nede på torvet..fri avgas...latterlig idiotisk..

 

Prizma : kjempe oppmøte ja, imponert selv

 

Det var Kurt, han ble stoppa og bilan avskilta :P haha, han har ikke eksosanlegg se, og hadde jo teipa rutesenker... den bilen har vært gjennom myyye :P birthday

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Kurt, han ble stoppa og bilan avskilta :P haha, han har ikke eksosanlegg se, og hadde jo teipa rutesenker... den bilen har vært gjennom myyye :P birthday

 

det var da enda godt.

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at en trafikkfelle er av veien :) . Har sett han har råna rundt, rusa og vært "kjempetøff" i noen mnd nå. Da er det bare han i 740 og den 140'n som har begynt å slædde rundt på torvet med fri eksos. En dag sitter han i sia mi mens jeg flipper burgere på jobb, det er jeg overbevist om :(

 

Nå skal det også sies at treffet var på forhånd bestemt at skulle være i Halden, jeg har bare vært med på få finne et sted med bra nok lys til å filme, noe som skulle vise seg å være vanskelig, samt spre det glade budskap til massene.

 

Vemund gjorde en nydelig jobb med plakaten, og var vel også ivrig på jungeltelegrafen for å samle folk..

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martin : litt off topic her men : de felgene jeg venter på..som idiotene har rota bort den ene av de.. prata med døm i stad, de hadde ikke noen status, og jeg måtte vente i ca. 4UKER før jeg fikk noe bedre svar..

svaret per nå var : den er ute til sökning, du måste venta tills det har gått fyra veckor...

 

MONGO SVENSKE BUSSGODS!!!!!

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår