Gå til innhold

Lompe: Ford Sierra Coupe - Rånebrakke

Ranger emnet


Lompe

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er veldig fornøyd nå egentlig. Syntes den er bra å se på, hvertfall etter en grundig polering. Nå som det går ann å stå ute hele dagen og til langt på kveld blir det testing av en innkjøpt sentrallås, soting av ruter forran og litt på sikt rust. Det skal tas.

 

updates kommer.

Takk tommelom. Da må jeg ta kvelden nå for ikke å være zombie i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deta blir bar nilsen. Nå er vi jo hjemme fra lilehammer også så nå kan vi begynne å tenke litt bil igjen. Vurderer du å selge for ny sierra med større motor?

 

Spoileren tok seg veldig bra ut på bilen, detta må du få skaffa deg å tommelom... hehe:driving

Golf 4 1,6

X - Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig fornøyd nå egentlig. Syntes den er bra å se på, hvertfall etter en grundig polering. Nå som det går ann å stå ute hele dagen og til langt på kveld blir det testing av en innkjøpt sentrallås, soting av ruter forran og litt på sikt rust. Det skal tas.

 

updates kommer.

Takk tommelom. Da må jeg ta kvelden nå for ikke å være zombie i morgen.

 

åssen sentral-lås har du kjøpt deg??

jeg kjøpte meg alarm og sentral-lås og koplet det sammen slik at når jeg skrur av alarmen så låser man oxo opp dørene med kontrollen til alarmen, og når jeg aktiverer alarmen så låser den alle dørene:P

vet ikke om det er mulig å kople slik med alle sentral-låser, men er det mulig ville jeg kjøpt meg en alarm og koplet det sammen.

kosta ikke mye ekstra, men er en god del ekstra koplinger i det elektriske da.

jeg vil likevel påstå at det er mere enn verdt strevet;)

da får man jo i tillegg alarm på bilen hvis det skjer noe lissom...

Det funker dritfett på bilen min hvertfall, og det er morro å briefe med;)

er ikke mange som har fjernkontroll til å låse opp sierraen sin;);):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. sånt liker jeg. Står virkelig på du KajKnoz. Husker ikke hvordan sentrallås det var. Men blit et prøveprosjekt det. Aldri montert noe slikt før. Etter mai er ferdig nå, så kommer jeg igang. Kansje jeg kunne spurt deg om hjelp hvis jeg lurer på noe da?!

 

Bare å spøre deg vettu, så skal jeg svare så godt jeg kan;)

har jo bare montert en sentral-lås hittil i livet mitt, men ettersom jeg klarte det uten store problemer så klarer nok du det oxo:)

uansett kan jeg hjelpe deg så godt jeg kan hvis det er noe du lurer på vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nei. Jeg er kjempe fornøyd med den. Hadde vært skikkelig gøy å fått på noe felger og senke den. Takk for hyggelig tilbakemelding.

 

du må jo prøve å beholde sierraen!

du setter jo dine egne grenser og det er jo masse mere du kan gjøre med den;)

There is no limits for a ford sierra!:P

hehe

du har hvertfall gjort en god jobb hittil!

det skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår