Jacobsen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Fete greier Lompe! Stå på yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 fikk pakke i posten i går. Fått montert inn blåe lysdioder i dashen :fire: Knall. Var genialt å bestille fra dioder.no. Det var bare å ta ut de gammle pærene og sette inn diodene.. bare passe på at + og minus var op rett sted. vel vel.. bilder kommer for de som ikke gidder å lese: Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Gromt prosjekt! Stå på :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Takker takker... Står på, men det er jo mørkt som i rompa på en ***** klokka 4 nesten, så er ikke mye man får gjort etter skolen:S Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 okey... da har jeg fått gjort litt til.. Fikk tatt av bakfangeren..mptte borre ut en skrue derifra som jeg vrei av..men det var en lett jobb. Har montert neonlys ved bein og basskasse og montert panserløftere: Neonlys: Tar av bakfanger: driver å monterer løftere: Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Artig prosjekt om jeg må få si det selv! Eneste modifikasjonen som jeg ville gjort, måtte nå vært å hatt blåe neon ved bena istedet for gult, da det vil gå mer igjen med instrumenter,spiller osv. Ellers vil jeg bare si stå på, blir bra dette her vettu;) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hvordan var det med voltmeteret og rpm måleren? Var det bare plug and play? Stili prosjekt du har gående, morro å lese. Fortsett med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 det var plug'n play.. det som tok mest tid var å skjære ut plexiglasset og gjenge opp så jeg fikk skrudde det fast i noen lister.. altså.. gikk fort. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 bytte til blå/hvite pærer: Bytta til hvite blinklys: har også lakert speila. men har ikke bilder enda... GO advent... Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Også alarm da... Toppen av gjerrighet :pray Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hva? tenkte på å kjøpe et usynlighets-teppe,.. men det var dyrt..også finner jeg det aldri hvis jeg glemmer hvor jeg la det. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Blir bra detta!!! Tror jeg må kjøpe meg blå instrumentlys selv... men mine er grønne fra før av, tror det ligger et filter forran pærene, lurer på hvordan det blir med blå dioder. Hvor kjøpte du panser løfterene? mvh Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Tusen takk. Det er sånne grønne kopper forran lyspærene ja. Blir mye bedre bare å ta av de koppene. Panserløfterne kjøpte jeg på Bilextra. De måtte bestilles. Veldi fornøyd med de blåe diodene.. finner forresten ikke igjen pm'n med nr. ditt breisladden... skulle gjerne ha stikki innom en dag. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Blir bra detta!! thumbsup Men trenger vel ikke senkesett bak ihvertfall med den kassa... Hehe... Stå på.. Grommt prosjekt.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 takker.. prøver jo så godt jeg kan=) Nei..jeg vet ikke om jeg trenger bak.Men tenkte hvertfall forran først. La det bli sol og lyse dager så det går ann å være ute! Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg