KinG^KaoZ Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det som er dumt når det gjelder sierra og anlegg er at det ikke er plass til noe ordentlig frontsett, monterte 6" i sparkeplatene, måtte da bygge ut 15 mm(JBL), men du får akkurat plass til å felle inn Diskanter(i mitt tilfelle JBL som hørte til 6") rett foran dørhåndtakene uten å måtte skjære i døra, bare i trekket.Keep the good work.. Har forresten de sparkeplatene liggende med utbyggere(blå, ikke spesielt fine). Fikk det da til jeg, 6,5", 1mm klarering fra dørlisten, par mm klarering fra metall på baksiden, noen mm klarering fra glasset, og -2mm klarering fra sveiven til vinduet ( doh ), men får den opp ved å dra litt da. Lagde også en treramme bak, så de er ikke festet i trekket, men sitter skikklig fast. Ble god lyd birthday Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bare jeg som tenkte Mercedes Evo-vinge? :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg tenker bare OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ække den kassa litt tynn? kassa er på 70l. Den ser nok tynnere ut enn det den er. lurte bare på hva du har brukt til å lage den stripa på bakruta? nice bil btw!:D Kjøpte klebefilm eller hva det nå het på Jernia og skar til med tapetkniv. 63kr;) Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 har ikke sånn dør jeg.-.må begynne å custom lage helpme får se om jeg vil det... Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Nå er kassa trekt: Fått plasert den inn i bilen sammen med de 2 sidestykkene. Fester kondensatoren på ene siden mens forsterkerene er skrudd i seteryggen. Ut å skru mere i morgen..blir så fort mørkt om dagen, så det blir ikke mange timene pr dag:/ Har en garasje..men det er luxus å ha plass til en bil der uhhmmwhat? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jippi.. nå er kondensator montert og oppladet. Forsterker koblet til basser . Å det er faktisk lyd. Nå gjennstår bare hattehylle og høytalerene på stereobiten. Men det er ikke noe lys i displayet på kontensatoren? enda det er 12v på den. rart. vel vel.. bilder: ferdig baki: Forsterkeren til basser i ryggen på passasjerer: Har handal voltmeter og RPM teller i dag. De skal inn her: Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Bare jeg som tenkte Mercedes Evo-vinge? :D hehe ja veldig å:Phehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Gromt! Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Har nå kommet så langt at jeg har felt ned 6*9" og koblet til de. Fant ut hvorfor ikke displayet funka :hammer og laget hull i plexiglassplata til rpm og voltmeter. Så det blir montert i morgen. I går tok jeg å dro ut speedometere mm. for ¨å bytte til hvite skiver. med det var jo ikke mulig å få av nåla i speedometere selv om jeg brukte gaffel som flere av dere andre har gjort. Det var også lagt av blekk tror jeg så vanskeli å scanne å lage nytt. Men strevet var ikke forgjves, fikk bytta om fra grønt lys i speedo, tamp og fuel måler til klart blått. vel vel... bilder.. Test av hattehylle før 6*9". fin "L" Da var de på plass.. må trekke hattehylla og feste den nå nå var ikke fatter gla nei.."repare ihjel" du liksom.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 håper jeg ikke ødelegger tråden din, men vil ta en liten inputt om hattehylla..så kanskje du kan lage den skikkelig til..jeg har nemlig testa ut noen mål jeg og pappa satt sammen hellothere Her er det i inventor: Resultat: håper det er til hjelp til deg :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 bra detta :) stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Har nå satt inn RPM teller og voltmeter: Satt på ny girkule, sagde av en bit som var ca. 7cm: Hattehylla er ferdig trekt. Likte hattehylla som var laget over, men for sent :rolleyes: Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 hehe, litt morsomt prosjekt :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Får pakke i dag tror jeg=) Blå dioder til å ha bak speedometere.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg