NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jaja, på tide med en ny modd da:D ting som er gjort: *senket *ny bakgrunn *nye felger og dekk * en lykt til *farget hvit *frontfanger *IC og pipes *motor rom *sideskjørt *carbon bakluke *refleksjoner *F1 speil *skygger UPPDATE MODS: *fikset litt små feil * nye felger *endra kontrasten i lysa *bak spoiler ANDRE UPPDATE MODS: * fiksa litt bedre linjer ORG: MODD: setter pris på comments:) har endel til planlagt for den, derfor den er en WIP;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jaja, på tide med en ny modd da:D ting som er gjort: *senket *ny bakgrunn *nye felger og dekk * en lykt til *farget hvit *frontfanger *IC og pipes *motor rom *sideskjørt *carbon bakluke *refleksjoner *F1 speil *skygger ORG: MODD: setter pris på comments:) har endel til planlagt for den, derfor den er en WIP;) Ikke værst, men helt værst! Knallbra. Det er samme bilen? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ikke værst, men helt værst! Knallbra. Det er samme bilen? yep, er samma bilen;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Pent Neon, gleder meg til å se denne ferdig :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 trodde det var fake jeg ass! men det var helt til jeg så duden inni ;D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 trodde det var fake jeg ass! men det var helt til jeg så duden inni ;D hehe, der er samma da:P har flere bilder av modden underveis, for de som ikke tror på meg. btw, takker nomix Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Pen den der ja.. spent på ferdig resultat. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Youre beatiful youre beatiful is true cheers Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 takker for fine komentarer:) har lagt ut en liten uppdate, det som er gjort, står i første post Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Kanskje HOF verdig????????? Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Kanskje HOF verdig????????? Helt uenig... Det er en kul modd, men har desverre for mange feil for at det er HOF, skal nevne de jeg ser: - Blurry her og der( se hjulbuene og rundt bilens høyre lykt f.eks.) - Fargeforskjeller mellom skjørt og karroseri - Altfor lys i forhold til det som er naturlig - Felgene ser ut til å ha litt feil vinkel Fiks dette, så blir det nok bra;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Helt uenig... Det er en kul modd, men har desverre for mange feil for at det er HOF, skal nevne de jeg ser: - Blurry her og der( se hjulbuene og rundt bilens høyre lykt f.eks.) - Fargeforskjeller mellom skjørt og karroseri - Altfor lys i forhold til det som er naturlig - Felgene ser ut til å ha litt feil vinkel Fiks dette, så blir det nok bra;) X hmm, er ikke enig at den er blury, sånn er hjulbuene på den. skjørtet synes jeg stemmer, går ikke ann å få bilen mørkere uten at den blir grå heller, felgene skal ha litt camber;) men så kan jeg aldri regne med at du blir fornøyd heller... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Mulig det er jeg som blingser, sitter på en veldig mørk skjerm. Men er ikke det en Honda VTEC motor? ;) Fet mod da... nice! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Mulig det er jeg som blingser, sitter på en veldig mørk skjerm. Men er ikke det en Honda VTEC motor? ;) Fet mod da... nice! :) hmm, mulig, hhe, trodde det var en eclipse motor jeg:D var ikke lett å se, siden bilen som hadde den motoren hadde eclipse utseénde, men 200sx s15 lykter Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 men så kan jeg aldri regne med at du blir fornøyd heller... Hehe, nei er ikke så lett å få meg fornøyd (Eller hva MSpeed?;)) I de røde firkantene syns jeg det ser blurry ut.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg