NEW Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hva tror dere om å sette inn 1,9 TDI i 70 Hemi Charger?, Er det overhodet noen i galaksen vår som har tenkt på dette? 1. Bra økonomi under cruising. 2. Kan lett chippes til muligens en del HK. 3. Dalbøg, kan sikkert jobbe litt med prosjektet og i en ren utopi kan det bli tøft. 4. Det er miljøvennlig. 5. Det er nytt. 6. Lyden kan være tam, men ikke noe som ikke kan fikses med 1 sett skikkelige høytalere, og litt V8 lyd brent på en CD plate. 7. Vektfordel? Kom gjerne med innspill. helpme NEW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Et svar: NEI!! Den som gjør noe slikt bør piskes! Blir som å tegne romskip på Mona Lisa.. Helt feil!! Dette er en klassiker!! Og for å sitere kompisen min sitt svar på slike påfunn: Dude, thats totally gay. Håper for din skyld at dette var en dårlig spøk. :fire: Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forconin Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 :iconsm regner med at smileyen illustrerer mitt svar bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Du tuller ja? - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skulle det være en dårlig spøk? damndamn wtf? Dummeste jeg har hørt noen gang tror jeg :redxpoke http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 .......... blah 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 God ide. SÅ kan du å Opel Freak starte en egen klubb 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Da blir de vel bare sittende å ta på snabeln til hverandre dagen lang :D (Disclaimer: Jeg har trøtt jobbhumor i dag, ikke ta dere nær av det ;)) Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg håper mest av alt i hele verden, og på hele dette forumet at ingen skjønner at dette har noe som helst befatning med en tråd om en 5,9 cummins motor, eller at det på noen måte er ment som knall hard ironi. Dette er ramme alvor, bullshit NEW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg synes det høres flott ut. Variasjon og nye idéer og konsepter (innenfor rimelighetens grenser) kan bare styrke bilmiljøet. Men FOR et arbeid! Ledningsnett (!!!), girkasse/tilpasning/lage adapterplate/clutch, motorfester, bensinsystem/retur/pumpe...! Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Huff å huff den motoren blir for slapp ja, må sette i noe større........ Men jeg hadde ikke turt å møte opp på amcar treff vertfall.......... Det har jeg erfart :iconsm K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jau, særlig om du knerter en original hemibil. Lotto-miljonærer ække som andre vet du. Kjøper seg bil til mange 100 tusen for å sette diesel nedi :D Vel, mange av oss har vel fantasert om å putte diesel nedi en charger/ amerikaner. Svenskene har gjort det endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 mye useriøse inlegg om dagen. sett i mcerdes smart motoren på 0.6liter og diesel så bruker den sikkert enda mindre! :o fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 happyhappy :wave Den var fin.. cheers -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Like greit å stenge denne. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg