Gå til innhold

Min Honda CRX '89 :)


ChR|S^_

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann Chris....

 

Et lite tips, under dørene langs kanalen er det et plastik deksel, der samler det seg drit og lort, og spes. i vinterstiden når dem salta veiene......

 

jeg åpna der på min crx og fant ut at det har rusta langs heile kanalen nokså store lange hull, og det var ikke gøy, så no må jeg begynne å sveise en del....hehe

det er umulig å se det fra utsiden siden dekselet dekker allt av kanal på utsiden....

Tenke jeg skulle sifra så du kan sjekke det å gjøre noe fort hvis det har begynt å ruste litt med deg......

De ruster jævla fort når det først har begynt å ruste.

 

Du har kjøpt deg en fin bil.... :)

VULGAR DISPLAY OF POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Chris....

 

Et lite tips, under dørene langs kanalen er det et plastik deksel, der samler det seg drit og lort, og spes. i vinterstiden når dem salta veiene......

 

jeg åpna der på min crx og fant ut at det har rusta langs heile kanalen nokså store lange hull, og det var ikke gøy, så no må jeg begynne å sveise en del....hehe

det er umulig å se det fra utsiden siden dekselet dekker allt av kanal på utsiden....

Tenke jeg skulle sifra så du kan sjekke det å gjøre noe fort hvis det har begynt å ruste litt med deg......

De ruster jævla fort når det først har begynt å ruste.

 

Du har kjøpt deg en fin bil.... :)

 

Takk takk :)

Det med kanalene er jeg fullt klar over, er antydninger til rust der, men heldigvis bare på overflaten. Skal smøre på et vidunderstoff nå i de nærmeste dagene :) Heldigvis så salter de ikke veiene her hvor jeg bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ser grei ut den...men er nå heller av den mening jeg at det største av spoiler som skal på en CRX er enten Mugen "duck tail" spoileren eller VTEC spoileren.

Synes nå at den sistnevnte ser best ut jeg da.....men som så mye annet, smaken avgjør og det er din bil....

 

En annen ting... du skriver DOHC Twin-Cam.....

DOHC= Double OverHead Camshafts

Twin-Cam= Double Camshaft

Du skriver litt dobbelt altså....

Honda CRX VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg begynner å bli enig i hva dere sier.. Er sugen på en liten snerten en og ikke det beistet, så får jeg vasket den i maskin også ;)

Jeg bytte motor nå, eller bytte stempelringer og ventiltetninger, for fy faen hvor mye olje den drikker! Noen som vet prisen på nye deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår