Abrekk Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Grææit strøken golfen din ass! Porrfelger! Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 nå får enn rette stuket her jam ;) kratulerer med felger. passet veldig bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 ble veeeeldig fint =) men følelsene mine forteller meg at du sku kanskje heller hatt på noen større porsche eller audi felger :/ med 30 og 60 mm spacere men kanskje jeg tar feil Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Jeg er grisefornøyd med keskinene.. eneste jeg trenger nå er å få ut felgene bak litt.. men da må det stivere senkesett og litt mer voldtaing av hjulbuene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Er det vanlig grillist du har til Rallyefronten din der ??? Jeg prøvde å bruke det, men den var hakket for kort og måtte jukse litt for å få den helt inn til lyktene :( Evt. hvilke list og merke har du ? Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 æsj det ble fett:D må få på spacere forran og bak da!? Fett det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Smukkt! Rette stuket :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Spacet du ut noe bak ift det på bildet da? Synes igrunnen det ble bra jeg, evt frest av litt gods på fremhjulene for å få de litt lengre inn og dermed "matche" bakfelgene :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Er det vanlig grillist du har til Rallyefronten din der ??? Jeg prøvde å bruke det, men den var hakket for kort og måtte jukse litt for å få den helt inn til lyktene :( Evt. hvilke list og merke har du ? Nei, jeg har en grillist som er lagd til rallye lykter.. kjøpte den her: VW Accessories & Styling , Worldwide Mailorder EyeLid: Har ingen spacere på bak. Venter fortsatt på de. pluss at jeg må ha et stivere senkesett.. Kan ikke frese av framfelgene da jeg har ca 3-4mm mellom dekk og fjærbein Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 diggg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Så sinnsykt pent det ble MSpeed :D Gratulerer med en flott bil! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 En av de penere golfene :) Men, må pirke litt på den leppen.. Gi den litt farge, sort eller blå (usikker på hva som blir best:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 jeej, da ble man stoppet i teknisk kontroll også.. bare 7 mangler:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Så koselig.. Hvilke mangler fikk du? Blinklys? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 faktisk ikke:p masse jeg ikke fikk feil på og.. som xenonlys.. men fikk for Dekk og felger Sota sideruter foran Uorginalt ratt xenonlook parklyspærer senkesett( som er godkjent i vognkortet) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg