Gå til innhold

Golf Vr6 Turbo

Ranger emnet


firestat

Anbefalte innlegg

tror du alle vw verksted har masse planker liggende?

så skal man helst være litt forsiktig med andre sine biler? eller...

alle har fast arbeidsplass og bilen var ikke bestilt slik at de 3 firsølerene som vi har var ikke ledige. så det gikk 50 min fra mekaniker fikk nøkkel i hånda inni butikken til bilen var i lufta.

 

 

Hehe, kjekt me lave biler gitt, dåkke er ikke dei einaste som slite me å få den opp nei, arbeide dåkke har gjordt e no bra, pluss at dåkke tok det me en gang, va jo bra da og, så eg kan ikke klage!! er vant me at eg må betale ekstra for ting og tang, for bilen e jo ikke heilt orginalt, men denne gang va det ikke eg som betalte så eg bryr meg fint lite...:)

 

Vist det er noe eg må klage på så er det berre at eg måte betale ut bilen kontant, fordi eg ikke hadde avtalt noe på forhand, hehe neste gang må eg ringe vw på forhand slik at eventuelt avtale at dei sende rekning, vist bilen sku streika... siden den streika på søndag og fikset mandag..

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drivledd er jo bytta på 1,2,3......... Eller?:ahahahhaha:

 

jepp da tar vel normalt sett kort ti, men dette hadde kjilt seg fast og øydelag gjengene, så det måte gjenges på nytt å slikt, trur dei hadde mye kose arbeid på Vw me å fikse det....

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjekt me lave biler gitt, dåkke er ikke dei einaste som slite me å få den opp nei, arbeide dåkke har gjordt e no bra, pluss at dåkke tok det me en gang, va jo bra da og, så eg kan ikke klage!! er vant me at eg må betale ekstra for ting og tang, for bilen e jo ikke heilt orginalt, men denne gang va det ikke eg som betalte så eg bryr meg fint lite...:)

 

Vist det er noe eg må klage på så er det berre at eg måte betale ut bilen kontant, fordi eg ikke hadde avtalt noe på forhand, hehe neste gang må eg ringe vw på forhand slik at eventuelt avtale at dei sende rekning, vist bilen sku streika... siden den streika på søndag og fikset mandag..

 

kunn kunder med kreditt som får med seg regning vett. e maaange som stikkeninga fra regninga skal eg si deg. du kan eneklt få kreditt men da er d faste kunder ;) snakker om tusenlapper er det ikke kem som helts som får regning gjelder jo de fleste kjøp det. felger bildeler som ikke kommer med post osv.

avtaler du på forhånd underskriver du på at om du ikke betaler for rep. har fjetland alle rettigheter i forbindelse med event. rettsak ol.

 

men nok om reppen du hadde he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jepp, då er bilen lagt seg i dvale øve vinter`n, har et par bilde av en ting eg bale me å skifta nett for øyeblikket......

Men finn ikke kabelen te mobilen.....

 

Ska gi dåkke et hint:

Da er en ting som lage varme i varmeapparatet, når den blir ødelagt så lek da kjølevatn, denne delen burde ha livs garanti, og den gjer slik at eg ikke kjem te å ha fritids problem en lang stund:op:

 

Premien er en prøve tur te sommaren:angelsmili:

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, då er bilen lagt seg i dvale øve vinter`n, har et par bilde av en ting eg bale me å skifta nett for øyeblikket......

Men finn ikke kabelen te mobilen.....

 

Ska gi dåkke et hint:

Da er en ting som lage varme i varmeapparatet, når den blir ødelagt så lek da kjølevatn, denne delen burde ha livs garanti, og den gjer slik at eg ikke kjem te å ha fritids problem en lang stund:op:

 

Premien er en prøve tur te sommaren:angelsmili:

 

Ny girkule? :boxers

 

Nei nå er jeg spent..

 

Kompressor?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, då er bilen lagt seg i dvale øve vinter`n, har et par bilde av en ting eg bale me å skifta nett for øyeblikket......

Men finn ikke kabelen te mobilen.....

 

Ska gi dåkke et hint:

Da er en ting som lage varme i varmeapparatet, når den blir ødelagt så lek da kjølevatn, denne delen burde ha livs garanti, og den gjer slik at eg ikke kjem te å ha fritids problem en lang stund:op:

 

Premien er en prøve tur te sommaren:angelsmili:

 

Hehe, har en knapp på kjølevanss radiatoren som står trygt mellom torpedovegg og alt i dashen....

Vant jeg en prøvetur? :smilbmw:

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har en knapp på kjølevanss radiatoren som står trygt mellom torpedovegg og alt i dashen....

Vant jeg en prøvetur? :smilbmw:

 

 

Hehe, jepp du har so alt for rett:thumb

 

Har demontert dasjen, mitt konsollen, rattet, litt røyr som går te turboen, vindusvisker, tja, Alt som går ann å demontere:) har skrudd opp et par skruer no:) Har blit et par LANGE kveler....Hehe....

Så neste gang du kjøpe en golf3, sjekk om den er skiftet...

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp du har so alt for rett:thumb

 

Har demontert dasjen, mitt konsollen, rattet, litt røyr som går te turboen, vindusvisker, tja, Alt som går ann å demontere:) har skrudd opp et par skruer no:) Har blit et par LANGE kveler....Hehe....

Så neste gang du kjøpe en golf3, sjekk om den er skiftet...

 

 

Det går visst ann å bytte uten å ta ut dashen, kompis av meg gjorde dette for lenge, men møller sa det IKKE gikk ann, og de regna vell 5-6 timer på jobben, brukte selv en kveld på å ta ut alt, og en ettermiddag på å sette det inn, rundt 5-6 timer som møller sa...

Men var rimelig skeptisk om alt kom til å fungere etter montering igjen..

 

Her har du litt å kose eller kvi deg med...

 

DSC01829.jpg

 

DSC01827.jpg

 

DSC01825.jpg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E komt så langt:) har brukt litt meir ti eg da, men er ikke så alt for aktiv skruing heller da, pluss at da står litt tilbehør i veien og:)

 

Jepp må sei at eg er spent på om eg får alt te å virka:)

Dette må vera den slitasje delen som er gøymt mest vekk på heile golfen, virka bilen er laget rundt den...:)

 

Men er det noe annet som er lurt å skifte på veien???

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke så mye som har blitt gjordt i det siste da eg ikke heilt veit ka eg ska gjera uten om å kjøre me bilen....Ops te sommeren igjen da:driving

Elles:

 

Skifta øve te lagrings felgane:

S6000019.jpg

 

Kjøpt ny "gammel" forsterker(den som ligg underst)

S6000016.jpg

 

Dasjbordet er tebake, ska berre fikse opp i noen ledninger til anlegget

S6000017.jpg

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi fikk tak i noen ganle bilder:)

17.jpg

17-1.jpg

17-2.jpg

Vinterbilen min:) blei litt anleis ette kvart men har ikke bilde av det:(

09.jpg

Leketøy bilen min:)

08.jpg

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår