Gå til innhold

Golf Vr6 Turbo

Ranger emnet


firestat

Anbefalte innlegg

Då syns eg du skal slutte å ta til vett..........

Du er vell ikke så priviligert på den øya di at du har slik til oversl? vett altså :ahahahhaha:

No nærma golfen seg :win så snart må du ta turen, om ikkje det skjer nåke kjekt på din side av fjorden så får eg hive meg over til deg....

 

Korleis gjekk det med bremsing av motor som skulle skje i sommer?

 

 

hehe, vente på den bensinregulatoren, tja, nærme seg 3 uker sian den er bestilt, men har forsatt god tid, bilen står nett fint inne i garasjen... firmabil er en fin ting:thumb

Tja må vel ta en tur te bergen igjen når bilen din e ferdig, berre gi en lyd så ska eg sjå ka eg får ti te..:)

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ødelagt noen drivakslinger i det siste? :P (ikke lest hele tråden din)

eks i stavanger området??

 

 

E no en stund sia det no, fikk alt dekket av verkstaden som skrudde på da her på øya:thumb kosta et par tusen å fikse det gitt..

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var med å stressa med bilen din ja. helvette og få den opp på bukken, he

 

hehe, javel trudde dåkke hadde bukk te slikt eg, bruke ca 2min på å få den opp på mitt lokale verkstad, men men, drivledde sitte no på enda, ska skifte det på hin siden, men veit ikke heilt kor eg ska levera bilen, dåkke tok jo 750kr for å få den på bukk:wonder:

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, javel trudde dåkke hadde bukk te slikt eg, bruke ca 2min på å få den opp på mitt lokale verkstad, men men, drivledde sitte no på enda, ska skifte det på hin siden, men veit ikke heilt kor eg ska levera bilen, dåkke tok jo 750kr for å få den på bukk:wonder:

 

har ikke bukk som er så lav. dessuten tok det en time og 4 mekanikere å få den opp. de er ganske lave.8cm over bakken. dessuten er det et merkeverksted ikke et råneverksted vettu. ingen bilen som er så lave orginalt.

 

leker ikke verksted vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemstillingen her, 4 mann i 1 time??? snakker vi mesta her eller?:fatality: `Er jo bare å kjøre den oppå noen planker.....

Hadde ikke hatt problem med å fått bilen hans på en 2 søylet bukk her på 10 min nei, men det beste er jo nedsenket 4 søyler for lave biler....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemstillingen her, 4 mann i 1 time??? snakker vi mesta her eller?:fatality: `Er jo bare å kjøre den oppå noen planker.....

Hadde ikke hatt problem med å fått bilen hans på en 2 søylet bukk her på 10 min nei, men det beste er jo nedsenket 4 søyler for lave biler....

 

tror du alle vw verksted har masse planker liggende?

så skal man helst være litt forsiktig med andre sine biler? eller...

alle har fast arbeidsplass og bilen var ikke bestilt slik at de 3 firsølerene som vi har var ikke ledige. så det gikk 50 min fra mekaniker fikk nøkkel i hånda inni butikken til bilen var i lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår