Gå til innhold

Bilforumets Volvoer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

fargen heter så mye som 619 E6 og er kjøpt på bilxtra i lillestrøm. kosta 1500kr/l hvis jeg ikke husker feil. ble sjekka på maskina og det er ingen bilprodusenter (som de kunne se i systemet) som bruker den fargen som en orginalfarge.

 

var 5l rett i dass.. :deng

 

lakkerte innvendig i dører,døråpninger, panser, bagasje og motorrom.

skal man skifte farge, så skal man skifte farge.

 

hvorfor lurte du?

 

Lurte på å lakke Rekorden slik etterhvert...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er bruksbilen/lekebilen min...

 

slik den var i sommer

minvolvo2408.jpg

 

her med forsterka fjærer forran og bak, har kjørt mye med bilfrakter, å tungt lastet bil, + skal inn på kontroll å har kjørt med kappa fjærer bak og senke-fjærer uten papirer forran, noe som BT IKKE LIKER;)

åsså hadde e forsterka fjærer liggende løs;)

min240heva1.jpg

litt dekkslitasje må vel til m'm

minvolvo240.jpg

 

R6-prosjektet:

parkert245.jpg

24582mod.jpg

245n22.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på Pirelli Pzero Rosso.

Satt også veldig bra, men ble spist opp dem også.

De som var merkelig var at i kantene så ble dekket litt taggete/ruglete/grovt. mens resten av dekket og bakdekkene var jevnt slitt.

Bakdekkene var bare slitt halvparten av fordekkene igjen.

Sitter bare å drømmer og ser for meg bilen med bakhjulstrekk. Det hadde vært deilig. Devil

Bildet gjør ikke lakken en tjeneste. Da denne er det peneste på bilen (foruten felgene). Den er ny av året og heter: :magic magic blue. Ser sort ut i flatt lys og i normalt lys er den mørkeblå, mens i sol og litt sterkere lys bytter den på å være sort/blå/lilla. Dritkul. Nesten som cammeleon men ikke så flashy.

 

Pilot dekkene mine ble ruglete over hele flaten de, hadde kanskje no med kjøringen å gjøre Devil

 

DFR: Råfin bil, sagt det før - men må si det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min =)

 

86 240 GLE

-B230A og M47 med servo og el-speil

-senket "45mm" (lesjöfors ukappet)

-blaupunkt modena mp3-spiller

-sony xplod 12" i lukket kasse (en del år gammal), boss 4*400w forsterker med en gåen pluss i ene kanalen, jbl 6*9" og kjipt frontsett

-phoenix 100+ uten lakk på kantene, må vaskes _ofte_ for å holdes blank

 

ok sladdevogn på vått føre, dessverre uten sperr.. blir mer volvo i framtiden =)

 

 

2404.jpg

2405.jpg

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger no ut et bilde utav min 242 1979 modell.volvo242twinturbo7_1.jpg[/img]

 

var det denne som stod i bilsport for en tid tilbake?

 

vi vil ha spec og bilder :D :D

:pics

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første volvo`n min:

 

B230A, 17" dial elyseè, 45mm senkesett, sota ruter rundt hele, hjemmelagd frontspoiler, RF og Pioneer stereo og mye annet dill...

 

142975.jpg

197885.jpg

 

Andre volvo`n min:

 

B230K, 15" phoenix felger, 45mm senkesett + "kappex" justering, sota ruter rundt hele, effektanlegg hele veien, hvite blink rundt hele, pioneer anlegg, 850 vinge og mye mer...

 

483894.jpg

565747.jpg

diverse009.jpg

 

Nåværende volvo`n min:

 

B230FT, 3" JT fra turbo, 850 R-vinge (ikke på bildet...) hvite blink runt hele, tonet ruter rundt hele, svart skinn-interiør +++

 

Bilde004.jpg

Bilde003.jpg

Bilde002.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår