Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet


s90r

Anbefalte innlegg

  • Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei,

bilen din ser fin ut, men du bør jo bytte til nye lykter, om du skal ha nye skjermer.. det passer ikke sammen, slik det er nå.

 

Prøvde det samme på 245`n min.. Blei aldri bra med nye typen skjermer og blinker kombinert med us lykter...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg mellom 30 - 35000 for den. uten clutch og innsprut...

Byggekostnadene ligger på over 50000...

 

jeg kan handle, OM jeg får solgt min. men jeg får vel kanskje ikke plass til den :P

 

men om jeg kjøper samme sprut som deg, er det bare å legge inn programvaren så funker det?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan handle, OM jeg får solgt min. men jeg får vel kanskje ikke plass til den :P

 

men om jeg kjøper samme sprut som deg, er det bare å legge inn programvaren så funker det?

Får med programmet til motoren. Kan jo sende med styreboksen, mot at jeg får "ny pris" for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort med motoren din s90r??

Om 300hk holder for deg, trenger du bare å mate på med litt luft.

0.4-0.5 skal visst gå fint på original komp!

 

Da har du 285-300hk, ville jeg tro.

siden du har 900 serie, kan du hive på s80t6 manifoilene og tt'e den.

pga. komp får du vel litt mer effekt enn s80t6 på samme ladetrykk.

 

om en slik motor er i 240, er det ikke plass, pga. ene turboen blir feil vei..

men man kan jo bygge om manifoiler, evnt. mate med supercharger isteden (slipper varme, etc. kobler bare rett på reim).

 

lysholm skrukompressorer er ikke like ueffektive som de gamle kompressorene v8'ere, etc. bruker. (roots type)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår