Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet


s90r

Anbefalte innlegg

Nei nei, men så er det vell ikke snakk om så mye trykk på de Mercedesene heller?

 

Nå lærte jeg noe nytt i dag og:D Men det blir jo forferdelig tungt med 4mm gods i ladeluft røra da..

neh, ikke så veldig tungt, om du får laget i ALU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var skilter :P

 

Uansett...

 

Hvem er det som eier denna:

 

volvointernett.jpg

 

Fant den når jeg kikk igjennom alle bildene til upload-scriptet.. Den står jo på Grünerløkka hele tida, går forbi den nesten hver dag.. Blir så glad når jeg ser den :) Noen her på forumet?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å kjøpe 3" alu rør, noen rette og noen med bend..

Så må en eller annen sveise dem sammen.

 

det er mer plukk med feste til compressoren, ville jeg tro.

 

Sant nok sant nok. Lettere med silicone bender, tøffere og:P hehe. Jeg må seriøst anskaffe meg skikkeligge slangeklemmer, driver og popper av av og til. hehe :hammer Skulle sett når vi var på vei til rudskogen, fullastet bil med 3 mann i bilen og bånn gass oppover seljestad svingene (kongevei, ca 170km/t da det skjedde) så sa det PHOTCHHHHHH!!! så var det stein dødt, motoren gjikk men den gikk dårli. Så stoppa vi da, der har selvsakt slangen som sitter PÅ turboen hoppet av, og det gløda bra der..Så var det og vente en hel stund på at det skulle bli noenlunde kaldt nok til og skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår