Gå til innhold

Her prater vi om alt ang. Volvo!

Ranger emnet


s90r

Anbefalte innlegg

Treff i sigdal? :D Jeg kommer! :D jeg har ikke giddi å tatt bilde av min enda! hehe.. Kjører en hvit, orginal 240 gl! :)

 

Har hørt litt forskjellig, og er det noen som kan si meg hvor mange gamp jeg har i en orginal b230f motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 720
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

også må¨du skaffe deg motor sånn at jeg får puttan i 7førrn. så kan vi se om vi klarer å holde litt lenger på tillskuerplassen når kenneth skal kveste 911'n på vei til ål neste år ;)

 

Kommer nok til å henge enda lengre bak til neste år...;) DFR kan jo kjøpe motoren min... Passer perfekt inn der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANgående hestekrefter i 230F ! hvor mye hester er det i 88 modellen egentlig? er det det samme på alle? heter vel 88a den vel..

På brodern sin er det ikke katalysator, toppen er 530 tror jeg.

230F motorene har alltid katalysator. Hvis ikke så er den fjernet. 116 ville hester har du til rådighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230F motorene har alltid katalysator. Hvis ikke så er den fjernet. 116 ville hester har du til rådighet:)

 

Hmm...det var det jeg mente og! Skal sjekke litt på den imorgen..lambdan sitter i manifolden tror jeg..og den er eid av svigerforeldrene til søstern!

Så er rart hvis den er fjernet..faen og..den skal på godkjenning nå den :???:

 

Veit hvor ville de hestene er! Har det i min! Skal legge ut en liten filmsnutt på sida mi etterpå..så kan du se hva mine hester hester klarer :cool:

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danern: Din er ganske så prikk lik min! hehe.. hvit, 90 mod 240! :D bortsett fra at min er klin orginal, utenom kenwood-spiller og wonderbaum i speilet! haha :bump

 

Hehe..artig! noen bilder av godbiten?

Syns det var littfint med en lovlig off-topic tråd forresten! :D

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil at min bil skal gå bedre.. kom seg etter at jeg bytta plugger og fordelerlokk/rotor på den. (ene pluggen var løs. veldig dårlig komp. på cyl1..)

 

men hjelp.. 116hk og 185nm på en automatkasse? og kassen er jo overhodet ikke tilpasset effekt/dreiemomentskurven til motoren.. den girer bare ned i stedet for å gå i lockup å benytte seg av momentet som er tilgjengelig.. (ja.. vil ha ny moderne el. styrt girkasse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..artig! noen bilder av godbiten?

Syns det var littfint med en lovlig off-topic tråd forresten! :D

 

Jeg har ikke det! :( har noen bilder, men det var sånne pappa tok når jeg fløy rundt og kikka etter bil! (sånn for å ha noe å referere til ;) )

men ingen av dem er noe å legge ut! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også må¨du skaffe deg motor sånn at jeg får puttan i 7førrn. så kan vi se om vi klarer å holde litt lenger på tillskuerplassen når kenneth skal kveste 911'n på vei til ål neste år ;)

 

Jeg leter etter motor hver dag nå:D men nå som jeg endelig har penga klare er det ingen å finne til en grei pris, satser på å hente fra sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår