Gjest Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Treff i sigdal? :D Jeg kommer! :D jeg har ikke giddi å tatt bilde av min enda! hehe.. Kjører en hvit, orginal 240 gl! :) Har hørt litt forskjellig, og er det noen som kan si meg hvor mange gamp jeg har i en orginal b230f motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Duett: Tatt i sommer det bilde. B230ft: Er tatt av skvettlappene nå. =) Bilde av stolene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Den blir ferdig! Den MÅ det hehe:D også må¨du skaffe deg motor sånn at jeg får puttan i 7førrn. så kan vi se om vi klarer å holde litt lenger på tillskuerplassen når kenneth skal kveste 911'n på vei til ål neste år ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er 116 hk orginalt i en b230f motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 også må¨du skaffe deg motor sånn at jeg får puttan i 7førrn. så kan vi se om vi klarer å holde litt lenger på tillskuerplassen når kenneth skal kveste 911'n på vei til ål neste år ;) Kommer nok til å henge enda lengre bak til neste år...;) DFR kan jo kjøpe motoren min... Passer perfekt inn der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ANgående hestekrefter i 230F ! hvor mye hester er det i 88 modellen egentlig? er det det samme på alle? heter vel 88a den vel.. På brodern sin er det ikke katalysator, toppen er 530 tror jeg. Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ANgående hestekrefter i 230F ! hvor mye hester er det i 88 modellen egentlig? er det det samme på alle? heter vel 88a den vel..På brodern sin er det ikke katalysator, toppen er 530 tror jeg. 230F motorene har alltid katalysator. Hvis ikke så er den fjernet. 116 ville hester har du til rådighet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg har skvettlapper jeg og! :) Bare forran da.. Kjekke de da :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 230F motorene har alltid katalysator. Hvis ikke så er den fjernet. 116 ville hester har du til rådighet:) Hmm...det var det jeg mente og! Skal sjekke litt på den imorgen..lambdan sitter i manifolden tror jeg..og den er eid av svigerforeldrene til søstern! Så er rart hvis den er fjernet..faen og..den skal på godkjenning nå den :???: Veit hvor ville de hestene er! Har det i min! Skal legge ut en liten filmsnutt på sida mi etterpå..så kan du se hva mine hester hester klarer :cool: Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Danern: Din er ganske så prikk lik min! hehe.. hvit, 90 mod 240! :D bortsett fra at min er klin orginal, utenom kenwood-spiller og wonderbaum i speilet! haha :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Danern: Din er ganske så prikk lik min! hehe.. hvit, 90 mod 240! :D bortsett fra at min er klin orginal, utenom kenwood-spiller og wonderbaum i speilet! haha :bump Hehe..artig! noen bilder av godbiten? Syns det var littfint med en lovlig off-topic tråd forresten! :D Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jeg vil at min bil skal gå bedre.. kom seg etter at jeg bytta plugger og fordelerlokk/rotor på den. (ene pluggen var løs. veldig dårlig komp. på cyl1..) men hjelp.. 116hk og 185nm på en automatkasse? og kassen er jo overhodet ikke tilpasset effekt/dreiemomentskurven til motoren.. den girer bare ned i stedet for å gå i lockup å benytte seg av momentet som er tilgjengelig.. (ja.. vil ha ny moderne el. styrt girkasse!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hehe..artig! noen bilder av godbiten?Syns det var littfint med en lovlig off-topic tråd forresten! :D Jeg har ikke det! :( har noen bilder, men det var sånne pappa tok når jeg fløy rundt og kikka etter bil! (sånn for å ha noe å referere til ;) ) men ingen av dem er noe å legge ut! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 også må¨du skaffe deg motor sånn at jeg får puttan i 7førrn. så kan vi se om vi klarer å holde litt lenger på tillskuerplassen når kenneth skal kveste 911'n på vei til ål neste år ;) Jeg leter etter motor hver dag nå:D men nå som jeg endelig har penga klare er det ingen å finne til en grei pris, satser på å hente fra sverige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har dere tenkt til å slå den extreme volvo tråden på b4y nå eller? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg