Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel nesten si grattis med lappen sjøl om eg ikk kjenne deg:wonder :thumb

gått uten lenge,synnes eg leste at du hadde mista den!!??

 

takk takk.

fikk 4 måneder, men gikk litt over 5 før jeg fikk dilla meg til og få tatt den igjen..

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det på tide og bynne og få ting på plass igjen i bilen lel om den ikke starter! startet me stereon...

noen av kablene som ble lagt i bilen...

10072006794.jpg

viktig å rengjøre ting før de blir montert i bilen...alt ble så og si støvsugd først.

10072006795.jpg

rame til subbkassen og til den ene forsterkeren

10072006798.jpg

kabler på plass...

10072006802.jpg

subbene på plass, 2x12" soundstream

10072006799.jpg

kondensator må man jo ha

10072006806.jpg

4 kanaleren til fronsettet og bakhøyttalerne.

11072006811.jpg

 

fikk alt til og virke, men hadde en del støy i elemetene. prøvde så med andre jordingspunkt, la til og med kalbel fra -polen på batteriet uten noe bedring.

prøvde så en annen spiller og det ble alt bra, så det var aux utgangene på spilleren min som lagde støy. har kanskje garanti igjen på den så da ordner det seg. vist ikke bli det kjøpt ny og bedre en....

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. var det ikkje slik at du hadde 3`er dash men på bildet over har du jo vanlig 2er dash!!!

 

men var det mykje dill å få g60 til å gå?? mykje vanskelig med ledningssnettet?? kva tok du frå passaten?? sikringsboks og tenningslås og alt??

 

har tenkt å gjere dette sjølv og tenkte derfor at forumet her var en grei ålass å få tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. var det ikkje slik at du hadde 3`er dash men på bildet over har du jo vanlig 2er dash!!!

 

men var det mykje dill å få g60 til å gå?? mykje vanskelig med ledningssnettet?? kva tok du frå passaten?? sikringsboks og tenningslås og alt??

 

har tenkt å gjere dette sjølv og tenkte derfor at forumet her var en grei pass å få tips:)

 

prøvde med 3'er dash ja, men orket ikke jobben nå.. så derfor ble det orgialt..

 

g60 passer jo rett nedi, om så ikke har 1.3L(andre motorfester)

ledningsnetten syns jeg gikk greit og montere...brukte motornette, og hele lysnettet, både til fram og baklys, brukte ikke noen av det gamle utenom divesre kontakter. sikringsboksen må du også bytte selfølgelig.

flyttet over hele rattstamen med tenningslås og det hele.

noe av det du må bytte er:

ledningsnett

bremers(foran og bak)

bensintank, må ha en med pumpe i bruke fra golf II/III

gikasse/med akslinger

pedalsett

+++

er egentli ikke så fryketlig vaskelig, har gjort det meste av arbeidet selv uten og ha gjort noe liggnende før...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. flott!!! hørest greit ut. min delebil blir corrado. men rattstammen TRENG jeg vel ikke flytte over? men gasser`n har jo ikke kjørecomputer eller noe?? kjøpte du golf 2 G60 speedometer og slik eller brukte du orginalt? men jeg hadde tenkt å bruke det orginale lysnettet i golfen da, for lysnettet og slik er litt defekt i coradoen! men det lar seg nok ordne:)

 

men det er vel greit jeg pepprer deg med noen spørsmål inn i mellom??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. flott!!! hørest greit ut. min delebil blir corrado. men rattstammen TRENG jeg vel ikke flytte over? men gasser`n har jo ikke kjørecomputer eller noe?? kjøpte du golf 2 G60 speedometer og slik eller brukte du orginalt? men jeg hadde tenkt å bruke det orginale lysnettet i golfen da, for lysnettet og slik er litt defekt i coradoen! men det lar seg nok ordne:)

 

men det er vel greit jeg pepprer deg med noen spørsmål inn i mellom??;)

må nok bruke lysnette fra corradon, er ikke samme kontakter inn i sikringsboksen.

brukte speedometret fra passaten, siden det er noe større måtte flytte bryterne på venstresiden. mulig du kan bruke samme rattstammen, men da må du bytte over tenningslåsen. skal du bygge om til servo? eller har du det fra før? viste ikke så må du i vert fall bytte styrekrysse eller hva det heter.

 

er bare og spør om du lurer på noe!

 

fikk festet fangeren i dag... sysn det ble bra jeg.

takk for panserlåsene Alladin Racing...

rs1.jpg

rs2.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så du prukte passat speedo i golf dashen..... men det går vel!!! jeg kan bruke kontaktane i sikringsboksen på corradoen, men selve ledningnettet må jeg legge opp nytt, men det er gjort kjapt!!! har ikke tenkt å bygge om til servo. vil ha det slik det er:) men g60 kom vel med sterkere motorfester igrunn? men jeg vel gjerne bruke dei på corradoen i staden.

 

og en ting til. det var vel abs på bremsene?? kobla du "ut" det systeme eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så du prukte passat speedo i golf dashen..... men det går vel!!! jeg kan bruke kontaktane i sikringsboksen på corradoen, men selve ledningnettet må jeg legge opp nytt, men det er gjort kjapt!!! har ikke tenkt å bygge om til servo. vil ha det slik det er:) men g60 kom vel med sterkere motorfester igrunn? men jeg vel gjerne bruke dei på corradoen i staden.

 

og en ting til. det var vel abs på bremsene?? kobla du "ut" det systeme eller?

 

alt er lagt opp til at det kan kobles opp senere, men ha nå jeg bare kuttet av følerne på calipret. har heller ikke abs på bakbremsene...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår