Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått den på alså.. passet den bra på sidene med deg? sto litt ut på venstresiden min.. var dårlig reparest på midten.. skulle kappet av litt der jeg fixet den.. men men.. blir bra me litt sparkel og lakk denne gitt..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått den på alså.. passet den bra på sidene med deg? sto litt ut på venstresiden min.. var dårlig reparest på midten.. skulle kappet av litt der jeg fixet den.. men men.. blir bra me litt sparkel og lakk denne gitt..

har bare satt den utenpå for og se... får ikke brukt org.festene.

kommer til og bruke slike panserslåser tenker jeg...

om den sto litt ut på venstre siden, hm vet ikke jeg nei, har ikke sett så nøye etter egentlig.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vwidar, jeg er jo ferdig i krsund no neste tirsdag:)

da er det no more krsund.. over og ut!:P

er du ofte i molde da? :P

 

er kunn i kr.sund på arbeid...ellers er jeg og finne i molde....

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

driver nå og prøver å få start, men det virker som jeg ikke har gnist, fikk ikke sett så nøye på dette i kveld, da jeg holdt på og ble mer eller mindre gal av myggen:p

og ja, jeg vet dette er en stund siden jeg sa at jeg skulle ha start...men ting tar tid......

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

driver nå og prøver å få start, men det virker som jeg ikke har gnist, fikk ikke sett så nøye på dette i kveld, da jeg holdt på og ble mer eller mindre gal av myggen:p

og ja, jeg vet dette er en stund siden jeg sa at jeg skulle ha start...men ting tar tid......

hehe,må ikkje sette frister for da blir du bare skuffa;)med mindre du kjører rundt i en flett ny golf5!!!for det som er mest erbeid med dei er vel egentli bare å åpne dørene:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,må ikkje sette frister for da blir du bare skuffa;)med mindre du kjører rundt i en flett ny golf5!!!for det som er mest erbeid med dei er vel egentli bare å åpne dørene:thumb

litt frister må man jo ha... blir motivert til å skru hehe... får expert hjelp til neste helg nå, håpper det blir da...

har i det minste ryddet løa i dag, bynte i vert fall, har kastet MYE deler nå...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt frister må man jo ha... blir motivert til å skru hehe... får expert hjelp til neste helg nå, håpper det blir da...

har i det minste ryddet løa i dag, bynte i vert fall, har kastet MYE deler nå...

sant nok:)hehe...ja håper d er start da!!!ingen følelse e bedre enn første hostet fra motoren etter mye mekking;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har Alladin racing hvert her og sett på bilen... men ble ikke noe klokere...

er strøm på coilen, men der stopper det. Må få lånt meg ett voltometer og måle hvor mye volt det er, så får'n se hva lurt man kan gjør

 

Emilio racing var også er med bakbremser til meg i dag, med skiver som er litt køstøm.... har borret hull i de til kjøling.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår