Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

fikk start igjen i dag etter å sparyet litt crc i sikringsboksen, fant utt at det var korresjon på noen kontakter der...

ordnet meg så på og kjøre den ut, men det var det ikke start å få igjen!

blir gal av dette her, ha byttet sikringsboks uten at at der forandret på noe...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i går fikk jeg start på bilen! har vært ute å testet den på veien flere ganger nå..

det meste ser ut til og virke som det skal.

eneste jeg har problemer med nå er litt frieksos og at tempratur lampen blinker enda motorn ikke er varm...

 

Ps: ja, det plystret godt....

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulere Vidar;)

nesten so jeg bare har litst å hive meg på bussen innover til gjemnes for å se:P

liten vits det rikting enda... må få det til og fungere som det skal, har ogso en bankelyd som jeg ikke skjønner hvor kommer fra... men i morgen kommer alladin racing og hjelper meg, så da bli det sikert ordning...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på vei hjem i fra Molde i dag og alt så ut til og fungere som det skulle...

i det jeg giret ned til andre og skulle gi gass igjen kom det bare en smell og så sto jeg der uten an noen av girene mine virket!!!!!

er nå passe oppgitt igrunn.

vil nå også vurdere bud på bilen...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hvordan ligger du ann? bare 2 timer og 3 kvarter igjenn nå!

da var jeg ferdig for lenge siden, men denne kom jeg ikke lenger enn til Batnfjorden før det vart stopp...ps: var kunn indre drivledd som var gåent, men tror nå også at det e slakke i flensen på kassen som gjør at det går så fort...blir satt i 16V kasse nå.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår