Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har sagt at jeg skulle ha start før mai, men der må jeg nok skuffe dere

mangler hovedsakelig bensinpumpe, men venter nå også på ny intercooler, gule pollyforinger til forstillingen.

må også få kjøpt meg noen silikonslager og rustfrie rør til intercooler'n så skal det meste vere på plass... og har enda ikke fått tak i bremser bak, men det kommer jeg til og ta helt til slutt, skal jo ikke ut på veien med det første lel...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det bestilt rustfriebend, silicon salger/bend... har kjøpt meg rustfritt rør så det ligger klart. kjøpte også noen merker, men om de kommer og hva det er får dere bare vente og se...

i dag fikk jeg også polly foringene mine så i morgen blir det tid for montering og blir vel også noen bilder av hvordan ting ser ut nå

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk jeg lyst til forsette på fangeren min igjen...

02052006764.jpg

 

så etter noen minuter så hadde jeg brukt 1kg. med gl.fiber sparkel og noe fin sparkel... men må nok på med noe mer ja:p

02052006768.jpg

hadde en liten pause mens det tørket,så da tok jeg ett over utsikten fra der jeg holder til

02052006766.jpg

02052006769.jpg

og så plutselig kom det en ide snikende... dette hadde kanskje vært en fin detalj

02052006772.jpg

02052006771.jpg

 

vil gjerne ha noen meninger fra om hva dere syns om ett vw merke i fangern før jeg bestemer meg....

ps: legg merke til eksos annlegge på px'n!

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp da er den på plass og rør og slager er på plass, mangler bare noen silikonbend som er på vei i posten. og så skal jeg få Emilio racing til å sveise noen av rørene til meg.

06052006795.jpg

kanskje jeg kjøper meg en 90 fanger og setter på det likevel(den på bilde er ikke hel etter møte både med hjort,bil og snøkanter...)

06052006797.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår