Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da begynner der og se ut som en fanger igjen i vertfall...

13012006304.jpg

13012006302.jpg

 

som dere ser på bildene over så bli gti leppen for kort, men da laget jeg meg bare ett skjøtestykke

14012006307.jpg

 

i morgen bli det og kjøpe seg litt glassfibersparkel, så er det bare og pusse i vei!

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette. var litt usikker på bare ventofangeren men blei bra med 90-fanger saken på og. men eg synst at det var litt formange "åpninger" i fronten, sikkert betre med ein litt stor i midten

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette. var litt usikker på bare ventofangeren men blei bra med 90-fanger saken på og. men eg synst at det var litt formange "åpninger" i fronten, sikkert betre med ein litt stor i midten

 

må si meg enig i at med 90 fanger delen at det ble for mye åpninger, men den skal heller ikke brukes. bygger altfor mye ned(er jo tross alt bare 60/40 senk) er gti 16v leppa som skal på, som noen av bildene lenger opp viser happyhappy

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Bytting av drivknute og bærekule ?

 

nope.. mansjett og tannstang... var i vert fall det jeg skulle bytte, men nå ryker hele forstilingen, bakstilingen, motor osv. :cool:

 

har nemli fått meg donorbil, passat g60!

14012006311.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer g60 bremse fra passat da?? er dei ikkje litt anderledes?? sjekk og om heile nav huset passer demparane.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener dempere og det skal passe.. eller?

 

eg har vertfall hørt at festet i navhuset til demparen er breiare på visse g60 modeller. dette fekk eg høre etter eg kjøpte meg g60 bremser, men heldg vis så passa dei:):) G60 passat og G60 golf har ikkje dei samme bremseskivane vertfall. i følge mekonomen

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer g60 bremse fra passat da?? er dei ikkje litt anderledes?? sjekk og om heile nav huset passer demparane.

 

 

kommer til og flytte over hele forstilingen fra passaten, denne er bolt on!

 

oi oi oi detta blir grymt.

 

sku ikke fått på no fanger bak å da,som matcha størrelsen på framfangern?

 

ny fanger bak kommer på når bilen er komet på veien igjen til sommern (får jo ikke bruk for den før det lel jeg...)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår