Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

ja, skal bli godt det, var møkk lei den forgassern nå, fjusket og stoppet som det passet den selv...

og det beste med alt dette er jeg jeg kan ta meg god tid... men må være ferdi til 16mai ca. for da kan jeg kjøre opp igjen :D

 

var det 1600cc(1800?) du hadde fra før? blir nok god overgang uansett:)

 

kjøre oppigjen ja:D mista lappen og:P hvordan skal det blir når du får større motor da a?:Dhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det 1600cc(1800?) du hadde fra før? blir nok god overgang uansett:)

 

kjøre oppigjen ja:D mista lappen og:P hvordan skal det blir når du får større motor da a?:Dhehe

 

var 1800cc motor som sto i...

får vel satse på og ha lappen litt lengre enn en sist, lell om motoren bli større aneglsmili

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i godt driv oppe i løå, så sier en kompis av meg " oj her ligger det en kattepus gitt"

24022006450.jpg

 

pirket litt borti den med en foten da den ikke reagerte på oss, men trakk fort tilbake den gitt, for skal si meg det var en sinna j**** som lå der...jagde så dyre ut for og så hente gevære.... 6 skudd og den var dø :ex_machin

 

24022006451.jpg

 

24022006452.jpg

 

24022006453.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

lite update. har nå montert padalsett og bremsekraft forsterker, og om jeg får på plass forstilingen i løpet av uken så skal jeg prøve på og få inn motorn neste helg.

skal bruke servo tannstangen fra passaten som er noen for lang(ikke mer og justere på heller) så der kapper jeg styrestagene og gjenger opp mer.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bilder fra kveldens økt...

 

brakett til giroverføringa ( var broren min som laget den da, thanks.)

07042006660.jpg

07042006661.jpg

 

og den passet rett på

07042006664.jpg

 

så ble det igrunn ikke gjort så mye mer... måtte bare fram å se litt på 3*er froten igjen, fikk festet gti leppa da...

07042006654.jpg

07042006651.jpg

07042006658.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår