Gå til innhold

vw jetta II ->G60

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir bra! :)

blir den org? eller trim?

må komme til krsund en dag så jeg får ta en liten titt! :P

kommer til kristiansund så fort jeg har lappen og bilen er kjørbar...

slike den er nå er alt oginalt, men det bli vel kanskje porting av g-lader, midre ladehjul og chip ettervert...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah.. da må jeg sitte på en tur:p kjenne draget.. lettere og bestemme seg om det blir g60 da:P

d skal vel ordne seg ja...hehe.

 

har gjort litt i dag og da, fikset alle blinklys fremme og hovedlysene...må legge opp en egen jord på det enne.da det var dårli jord på den og ikke vile lyse skikkelig...om mobiln min oppførerer seg kanskje det blir bilde på dere og...

 

edit: da var bilder på plass

 

parklys fungerer utmerket

23052006890.jpg

 

men i dag var det noe kaldere å holde på... var jo dobbelt så vart i går

23052006891.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine greier vidar.. tror pinadø jeg skal sykkle mila til deg imårra.. hehe..

 

i dag kom det en trillende med sykkel opp veien med meg, fråde rudt munnen,skomsvett... måtte legge ham i tørketrommelen... hehe

 

fikk satt i dashbrde i dag, noe som gjorde at varmeapperate ikke ville fungere lenger... merkelige greier. vel får forske vidre på det i morgen...fikk også vidusviskeren til og viske en gang....:hvaskjera

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har holdt på med bilen i hele helgen og skal forstette utover kvelden..

har nå fått alt lys til og fungere, til og med lyset i take virker som det skal.

driver nå på med og kobler opp bensinpumpen under bilen. så om den virker så blir det nok oppstart om ikke så altfor lenge...forhåpentlivis:o ligger jo bare en måned etter at jeg sa at jeg skulle ha start første gangen: rolleyes

 

men er det noen som vet hva slags farger det er på ledningene på kontakten som skal på denne? sitter på cluhten....

28052006905.jpg

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
nahh..bilen blir jo bare finere på finere jo..hehe.. bare grom deler jo

gromdeler ja, etter det jeg vet så satt mye av delene tidligere på en kvit golf....men den rustet vist opp.... hehe

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår