Gå til innhold

Hva er det råeste bilspillet til Pc

Ranger emnet


sveigamekkar

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Live for speed og richard burns rally der har du de beste bil spilla ute til pc så langt

At du engang kan påstå at richard burns rally er et bra spill er for meg uforståelig :(

 

  • Er vanskelig å sette opp bilene riktig, man må enten være "pit crew" i et rally team, eller bilmekaniker for å forstå dette
  • Helt umulig å styre med tastatur (til sammenligning har jeg rundet alle NFS opp til NFSU2 med å bruke tastatur)
  • Dårlig grafikk, og masete kartleser
  • Må fullføre skole for å låse opp baner/biler

 

Nei kom med noe bedre, mitt personlige favorittspill er forresten NFS hot pursuit (1 og 2)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor f*** får du de ekstra bilene i Street Legal fra? Er DRIT lei de som er der fra før av nå.

Har prøvd å lete litt, men jeg finner ingen ting. Hadde vært fint med en link eller no.

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vil si Jucied er jævla morro

har sitti og spella det i 1,5 døgn nå... (litt geeky kanskje)

:naaaws

 

er jævla morro, men ganske vanskelig og, for å si det sånn, er ikke spes morro å prøve seg på drag med en 880hk's Dodge viper for å si det sånn, spoler alle veier og er heller umulig å få nesa den rette veien...

 

impreza sti 22b er min pengemaskin

 

juiced er et mye mer krevende spill enn nfsu som enhver drittunge kan mestre :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lasta ned street legal redline men det ser ut som jeg har mangel på masse av delene, fordi at bilen er kritt hvit og det er garasjen også. også npr jg skal inn å kjøpe deler. er det noen som kan hjelpe meg?

 

Tror du har problemer med grafikkortet ditt. Kan bli sånn hvis man ikke har riktige drivere eller innstillinger. Kan være du kan laste ned nye drivere eller en patch til spillet som fikser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har problemer med grafikkortet ditt. Kan bli sånn hvis man ikke har riktige drivere eller innstillinger. Kan være du kan laste ned nye drivere eller en patch til spillet som fikser det.

 

Gjorde det samme i The Sims her om dagen :D Det sto først at Skjermkortet hadde klikka, men da jeg fikk sletta noe tomter, resatte det seg. Spillet må ha vært overbelasta eller noe. :confused:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i f.eks. Street Legal Redline, StreetRacingSyndicte og Trackmania sunrise da? Er disse i butikken eller er det kjøp over internett som er tingen, evt "kjøp"?! ;)

 

Kjøpte Street Legal Racing Redline over nettet her en dag. Virker fint det...Tenkte at, wtf, 140 kroner er jo ikke allverden...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår