Gå til innhold

Hvem har Yaris her?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Vekker litt "liv" i denne igjen, har jo kommet ny Yaris ;) (greit, har influensa og kjeder vettet av meg.. Men!)

 

Gamla hadde en 2000 5-dørs 1,0i som ble byttet til en nytype med D-4D for noen uker siden.. Går faktisk rimelig bra den nye.. Hvis den er like driftssikker som den gamle (135kkm, måtte bytte foringer foran ellers ingenting), så er det en god investering.. Liker biler som går og oppfører seg, kan godt være litt stygge men ikkje for ukomfortable.. Den nye får bra karakter av meg, større og bedre plass og..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mormi har en hvit 3-dørs '99 Yaris 1,0 :naaaws

den går veldig mye dårligere enn 1,3VVTi!!!

men tight og fin.. alt er veldig lett i en Yaris.. lite motstand i ratt/pedaler/gir.

sitter klistra i frontruta ved første kryss hvis jeg har kjørt min egen bil en stund og så låner Yarisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kjøpt meg en 2003 Yaris T-sport.

Helt original forløpig, grå,4 dørs med helt sort interiør,gått 33000km.

Er meget fornøyd med den.

 

75 KE20 2dr

82 TE71 Levin GT coupe

03 Yaris T-sport

 

Levin GT

 

4/5-dørs T-Sport? Altså, to bakdører? Visste jeg faktisk ikke fantes :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

ikke morsomt, d va en bil som ikke lå heilt på si sida, å æ lå ikke heilt på mi sia heller. så derfor måtte man igangsette drastiske tiltak, å røske bil'n først utfor kvitstripa, så inn på veien igjen. fikk sleng, ræva ut, så ned i ei skråning..

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ikke morsomt, d va en bil som ikke lå heilt på si sida, å æ lå ikke heilt på mi sia heller. så derfor måtte man igangsette drastiske tiltak, å røske bil'n først utfor kvitstripa, så inn på veien igjen. fikk sleng, ræva ut, så ned i ei skråning..

Hvordan gikk dette da? violin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Verso VVTi i februar da jeg skulle flytte. Go`fornøyd med den :) Planen var en praktisk bil som jeg garantert ikke kom til å bruke penger på, og som kunne ta det beskjedne flyttelasset mitt. Er blitt 16" alu og 40mm senk, greide ikke helt å holde fingrene av fatet :thumb

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår