Gå til innhold

Hvem har Yaris her?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en 2000mod svart Yaris Verso 1.3 Automat, jeg har hatt den siden den var ny, den har rullet over 500.000km, jeg har nettopp kjøpt en 2002 Toyota Funcargo 1.3 automat som har gått 21.000km fra japan (delebil), jeg skal skifte allt av understell, motor og driv over på min så den blir som ny igjen :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2000mod svart Yaris Verso 1.3 Automat, jeg har hatt den siden den var ny, den har rullet over 500.000km, jeg har nettopp kjøpt en 2002 Toyota Funcargo 1.3 automat som har gått 21.000km fra japan (delebil), jeg skal skifte allt av understell, motor og driv over på min så den blir som ny igjen :)

 

500k? Det er myye. Vi har kjørt 50k :D. FunCargo er gøyale. Kan til og med få dem med Sat-Nav og automatisk klima i Japan. Hvor mye kostet delebilen?

Og, forresten, alle de bilene i signaturen er ikke dine?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle bilene er mine ja, det er ikke jeg som kjører Yarisen til vanlig, det er en av mine ansatte ;) får sat nav og aktiv sub som orginalt ekstrautstyr i norge også :) dele bilen jeg har kjøpt er svart og har noe orginal styling, sota ruter og noen blanke store felger med blank kant :D jeg tar vel en 40K for en 1L. 1,3L eller 1.5L Yaris/Yaris Verso. jeg har også kjøpt en 1996 Toyota Granvia 3L TDI (Land cruiser motoren i norge) automat som delebil til en 2000 mod hiace jeg har som har gått over 700.000km :D

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle bilene er mine ja, det er ikke jeg som kjører Yarisen til vanlig, det er en av mine ansatte ;) får sat nav og aktiv sub som orginalt ekstrautstyr i norge også :) dele bilen jeg har kjøpt er svart og har noe orginal styling, sota ruter og noen blanke store felger med blank kant :D jeg tar vel en 40K for en 1L. 1,3L eller 1.5L Yaris/Yaris Verso. jeg har også kjøpt en 1996 Toyota Granvia 3L TDI (Land cruiser motoren i norge) automat som delebil til en 2000 mod hiace jeg har som har gått over 700.000km :D

 

Alle bilene er dine? Har du spilt litt for mye GT4 ;)? Jeg vet du får Sat-Nav i Norge, men bare sånn liten dritt. I Japan får du Sat-Nav, med stoor skjerm i farger, som fyller ut både infodisplayet og den kanten rundt. Circa 10 ganger så stor som den norske.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2003, Toyota Yaris 1.3 SOL Aut. 3dørs. Grønn Met. 66.000km.

 

Har en jeg og gitt.... Men den skal byttes til våren, vil ha en bil med TDI/HDI og helst samme "vektklasse" som Yaris.

 

Kjøp en Yaris D4-D :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår