Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaja, nok klaging, syting og diskutering nå.

 

Her kommer det noen bilder fra min hverdag:) Noen gamle, og noen ikke fullt så gamle.

 

Først en Jetta av en bekjent, som havnet på taket langt nedi ei grøft på selveste nyttårsaften:

 

Jrnptur.jpg

 

Noen timer senere prøvde en Polo på det samme stuntet kun noen meter fra der Jetta'n parkerte mot sin vilje:

 

Bilde091.jpg

 

En stakkars Mazda 323 som ble utsatt for de unge voksne sine herjinger med bil (skulle leveres på høggeriet dagen etterpå):

 

Mazda.jpg

 

Kanskje den råeste "pallejekken" du noen gang kommer til å se. Ble nemlig kåret til årets Gatepallejekk i 2005 av undertegnede:

 

retsgatepallejekk2005.jpg

 

En rimelig stor Color Line-båt vi så på havna i Oslo da vi var på tur til Kristiansand for å hente en tilhenger med noe stasj:

 

Storbt.jpg

 

Min første fisk. Kanskje ikke så bilrelatert tenker mange nå, men måtte kjøre bil ganske langt inni en skau med meget dårlig vei, forså å gå altfor mange meter. Hvorfor? Jo, nettopp for at jeg skulle få denne store ruggen på kroken (fikk også et par til i lignedne størrelse). Noe man kan kalle bortkastet strev:

 

Minfrstefisk.jpg

 

Helikopter som tar av etter en MC-ulykke like ved der jeg bor:

 

Helikopter.jpg

 

Enda en i serien "bensin og diesel er altfor dyrt om dagen". Ser nesten ut til at det lønner seg og fylle bensin med disse prisene nå til dags:

 

Dyrtgitt.jpg

 

Til å kjøre rundt i et Egg daglig, og omsette felger og dekk til utallige kroner hver eneste dag, så må jeg si at Sharif har et heller dårlig, og ikke fullt så dyrt kundetoalett. Kanskje det er sånne prioriteringer som gjør at han kan kjøpe seg et Egg? Isåfall så skjønner jeg hvorfor han gjør det enkelt:

 

Dass.jpg

 

Legg merke til dobørsten på det siste bildet:) Mangler kun papir så hadde det vært suverent. Men igjen, dette har nok noe med prioriteringer å gjøre. Kan alltids bare nave tak i et dekk og bruke det til å tørke med.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at ingen skal bli fristet til å stjele de ufattelig råe originalfelgene som sitter på bilen vel:) Et billig triks så ikke alskens tjuvradder skal bli fristet. Brukes mye nedi Asia blant annet.

 

Helt ærlig så aner jeg ikke hvorfor. Det så dumt ut uansett grunn.

 

Har sett lignende selv, der det står papp/sponplater/planker foran hjulene.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skullle kjøre nordover til Trondheim i dag:

 

 

Fantastisk å se utover Mjøsa fra Minnesundbrua gitt når det er fint vær. Og bare en snill, enslig og anonym svart Volvo S60 foran meg på veien. Den kjører jeg forbi lett i forbikjøringsfeltet:

 

untitled6copytu4.jpg

 

 

Oi...Mr. Anonym svart Volvo viste seg å være lovens lange tarm:

 

untitled4copyan1.jpg

 

 

111 km/t i 80-sonen over 996 meter - 7800 kroner takk.

 

img0002sx6.jpg

 

 

Nå har jeg lært:

 

dscf0424qu5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår