Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noen bilder jeg har tatt i det siste:

 

Et knippe "fin" styling:

Bilde010.jpg

 

Bilde017.jpg

 

Bilde021.jpg

 

Bilde025.jpg

 

Bilde002.jpg

 

 

Spekulerte noe j***** en morgen, kom hoppende over E6 rett forran meg når jeg var på tur til arbeid:

Bilde006.jpg

 

 

Skulle skifte oljefilter på Asconan å begynte å lure på om jeg hadde fått feil filter:rolleyes:

Bilde011.jpg

 

 

Svensktur:

Bilde012.jpg

 

 

Ser det ikke så godt på dette bildet, men det er en kamelonlakka Rover:

Bilde022.jpg

 

 

Kom rett etterpå:

Bilde024.jpg

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ac23394a.jpg

IMG_4131.jpg

7c0dd044.jpg

IMG_4130.jpg

Denne fant vi stående på gaten i Tyskland på vei til ett Bilmuseum når jeg gikk på skolen i Bergen; jeg (og alle andre fra mekken) ble bare stående og glane... Leenge... Og vi fant beviser på at denne var faktisk ombygd til Picup av en vanlig firdørs med siiiiiinnsykt mye jobb (husker ikke helt hva vi fant for og backe up den uttalelsen desverre) :thumb:

IMG_4098.jpg

IMG_4097.jpg

Men han HER; han tok kaka han!! For de litt svaksynte er det en kar på en harley. FEIL! Han har rett og slett tatt bak\fremskjermer, tank og styre og hele sulamitten og satt på en, ja, du gjettet riktig, en helt vanlig tråsykkel!! Hele klassen lo oss skeive når han satte i gang med og cruise ned veien, og DER tråkket han ut forhvilerne og hadde en rolig cruise. :thumb:

 

(Takk til SunnyGti2.0 (min ekssamboer i Bergen) for bildene, mener ikke og ta æren fra deg, men føltes disse måtte postes :):)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, altså, jeg hadde nok lett etter bilen min rimelig lenge om jeg skulle blitt så desperat at jeg måtte sett inn ei annonse i avisa for å finne den igjen. Ikke at jeg noen gang hadde prestert og rote bort bilen min. Ikke på maaaange år enda uansett.

 

Men morsomt var det jo;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det mulig ! jeg glemte riktig nok hvor jeg satt bilen min i går.. fant den faen ikke der jeg trodde den sto.. etter ett lite søk fant jeg den med en rød lapp med beskjed om at jeg måtte ut med 500,- Sånn er det når man må tidlig opp på jobb og fortsatt ikke er helt våken når man parkerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår