2Fat 2Fly 10 Report post Posted May 30, 2006 Det er storsvingen på Skatval ja, kirka er vell like oppi der. Har sett den bilen et par ganger på Verdal`n ja mener jeg:) går vel på Verdalen den der :P stygg 740 ja! Tommy E: Velkommen til fylket ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
NissanBoy 10 Report post Posted May 30, 2006 Dårlig tid?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
l4rsh 10 Report post Posted May 30, 2006 så dennei harstad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jonte 10 Report post Posted May 30, 2006 så dennei harstad Den gikk her i Narvik for 2-3år siden.. Uff.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjirn 10 Report post Posted May 31, 2006 pent skilt :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Subwoofah 10 Report post Posted May 31, 2006 Ikke så veldig bilrelatert, men synes den var litt morsom:P Hva er det med denne søppelkassa på mix og bananskall? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Volvo240TurboInercooler 10 Report post Posted May 31, 2006 Den hadde slike grå vinger i alle ender, dvs minst 8stk tar jeg ikke helt feil. + det i midten. Hahaha! Bømla bil! Romskipet som vi kaller den. 320!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
|Massern| 10 Report post Posted May 31, 2006 Ikke så veldig bilrelatert, men synes den var litt morsom:P Hva er det med denne søppelkassa på mix og bananskall? Lol, lo godt når jeg leste dette. Kan ha no med den dårlige humoren min kombinert med lite søvn å gjøre riktignok, men bra kommentar:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
BushwalkA 10 Report post Posted May 31, 2006 lowrider ? Lano for stor, lano for ekstra stor ? istheshit don`t go down there ;P Quote Share this post Link to post Share on other sites
BushwalkA 10 Report post Posted May 31, 2006 akkurat ? styggest Kompis sin. vi er snaaaart i mål :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
jas 10 Report post Posted May 31, 2006 virker som om denne Mondeoen ble levert med "litt" for stort reservehjul... Og hvilke andre steder enn i Sigdal kan man se sånt? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjirn 10 Report post Posted June 1, 2006 don`t go down there ;P I Bergen er det en gate som heter Asylsmauet.. Ikke faen om jeg går inn der :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.TransAm 10 Report post Posted June 1, 2006 Hahahaha!!!! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
RollaOle 10 Report post Posted June 1, 2006 Ble inspiret av tråden idag, så knipsa noen på vei hjem! Bon Jovi? man har også rolling stones? hva innebærer dette? stereoanlegg? Antenner? 2 stykk på rundt 2 meter, hva tar han i på den harlyen..? Bensintomme på fetsund? he he :assman Quote Share this post Link to post Share on other sites
al3x 10 Report post Posted June 1, 2006 Ble inspiret av tråden idag, så knipsa noen på vei hjem! http://i19.photobucket.com/albums/b154/Rollaole/IMG_0694.jpg Bensintomme på fetsund? he he :assman Tenker det er kanner til hjemmebrent jeg ;) Er en del av det i Fetsund å :P Quote Share this post Link to post Share on other sites