Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi lå bak denna her i dag. Mista den av synet en liten stund og når vi kom inn i rundkjøringa sto bilen sånn.

 

De hadde kjørt over en varseltrekant som lå i veien, mista kontrollen, hoppa på fortauskanten og landa midt oppå en betongblokk som lå i veikanten.

Må si jeg lo godt. Ser helt sinnsykt ut:drive2

haha.jpg

 

Så også denna på Grynerløkka:

gaffa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.jpg

 

Kan jo bare være han bestemte seg AKKURAT DER , for å legge om til sommerdekk ? Står jo finslig parkert for et hjulskift :) Men , 10 kroner for et bilde fra undersiden av bilen.. :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fangst:

 

- Jeg har aldri sett en Volvo som kler japsepotte, hvertfall ikke to:

 

untitled1copy6ey.jpg

 

Må være den som står på Shell på Inderøya hver gang jeg passerer

Bilde026.jpg

 

Fikk nesten cola'n i vrangstrupen når jeg så den!

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! den der ser jeg ofte! btw storsvingen på Skatval det der? Passerer der hver dag, går på aglo så ;)

 

 

Akkurat hva det heter der jeg tok bildet er jeg ikke sikker på. Blir vel rett etter Stjørdal omtrent.(?) Jeg er ikke så kjent her i fylket siden jeg bare har vært Trønder i noen måneder. Reagerte litt på at det ikke så ut til å være gjort "noe" med bilen foruten de to pottene. Uten de ville den jo vært helt anonym.

 

Må være den som står på Shell på Inderøya hver gang jeg passerer

 

Fikk nesten cola'n i vrangstrupen når jeg så den!

 

 

Ja jeg syns det så ganske teit ut med de pottene stikkende mange cm ut bak støtfangeren når jeg kjørte forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.jpg

 

Kan jo bare være han bestemte seg AKKURAT DER , for å legge om til sommerdekk ? Står jo finslig parkert for et hjulskift :) Men , 10 kroner for et bilde fra undersiden av bilen.. :)

 

Hele bånnpanna var knust i tusen biter og lyktene i fangeren hadde ploppa ut.

 

Sto bare å lo, så jeg glemte å ta bilde av undersida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår