Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

Miata/mx5 har helt konge kjøreegenskaper og funfactor til den prisen, slår alle i sin prisklasse, og noen i høyere klasser :)

Lyktene kan man bare skifte

Koodvag har miata/mx5 tror jeg..

=Mazda:thumb

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette falt i smak, akkurat slik jeg liker det

Jon13.jpg

lexus fiesta med styling rustflekker

 

mulig jeg har lakt ut dette ei gang før men gadd ikke bla tilbake for og se..

Står den der fortsatt? :O Tok et bilde av den med mobilen, jeg og. Så den først, og så snudde jeg for å ta bilde (i bil). Vekker temmelig mye oppsikt der den står :P

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han bare drømmer om MX5:

1991 200E aut

2006 Hiace kort D4-D 102 hk

 

Stemmer desverre... Devil

Har hatt 5 med vippelykter og 2 av "nye" typen.

Når man har 3 unger så er Miata ikke drømmebil lengre, den er bare ubrukelig... chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste bilde...er det ikke det samme man finner over hele bilen på spy shots av nye modeller som er ute til testing da?

er en del spyshots her på forumet, og de bilene er tildekt av sånt. tror vel han kjører en concept bil, eller så er han redd for å få mygg på fronten:D

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til de som tror dette er en ricer, stor sannsynlighet for at den har vært med i Gumball 3000..

 

Kan jo finne ut hvem som kjørte den..

 

EDIT: Gumball-3000.com er nå stengt talet være Gumball HQ, så nå har jeg ikke den muligheten lengre..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår