Gå til innhold

Straff for dette?

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så han her fylliken hva som skjedde eller overhørte han dere? Litt mere info om dette vitne er jo ikke å forrakte. Hvem vil nå tro på en full jævel som hører noen ungdommer si noe om å kveltre en bil? Litt verre vist han så dette da. Men om han bare har ringt for han har hørt og ikke sett selv så kan du like godt ha skrapa/bulka opp bilen hjemme med vilje eller.no ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ser ingen grunn til å miste lappen. da blei vel ingen alvorlige personskader??

har ein kompis som kjørte i ræva på ein bil. han fekk sin bil kondemnert + skader på to andre biler + personskader på han og fleir. politiet tok fra han lappen men fekk da igjen etter 10 min. sjøl om hadde kun hatt lappen i 2 måneder

 

så koffor skal du miste lappen???

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi er i det jævla saklige hjørnet i dag...

Kan forresten nevne at jeg i og for seg mener den krenger en del, men nyere SUVs er vel egentlig ikke spesielt tippfarlige, i alle fall ikke i forhold til "tiltaltes" Pajero..

 

Ja, er alltid saklig. Det jeg mente var at det er idiotisk å si at man har uflaks om man tipper med en bil. Har kjørt Pajero selv og vet at ved normal kjøring skal den ikke tippe. Du vet du har høy bil akkurat som du vet at når det er kaldt ute kan det være is på veien. Ikke si at du da også ville sagt at det var uflaks at du evt. kjørte ut?

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, men hvordan i helvete klarte du dette?

 

En kompis av meg satt på med meg i en pajero en gang og var litt redd for at vi skulle velte selv når vi kjørte vanlig. Så fikk jeg det for meg at jeg skulle bevise at "det slipper før det velter" og kjørte det jeg var mann om... VI veltet IKKE...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av rein nysgjerrighet, så lurer jeg på åssen straff dere tror jeg kommer til å få av dette...? Jeg kjørte rundt i en rundkjøring med pajero'n.. Plutselig velter bilen over på siden.. (Haha, ja jeg veit.) Kompisene mine og jeg løfter bilen opp på fire hjul igjen, og kjører den bort på gatekjøkkenet her jeg bor.. Så ringer en sånn fyllikfaen snuten, så kommer full utrykkning med både brannbil, sykebil og politibil... Så politiet tok og beslagla lappen min, men jeg samtykkte ikke... :) Hva tror dere vil skje?

 

Hvis du klarer å velte i ei rundkjøring, så har du ikke kjørt som forholdene tilsier og/eller kjørt uforsvarlig... uansett vil det bli sett på som en fare for dine medtrafikkanter og lappen henger i en tynn tråd...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er så mange som mener forskjellig så jeg vet ikke hvem jeg skal høre på.. Politiet har ikke sett noen ting som helst, de har bare tatt bilder av bilen og avhørt meg dem.. Det var ingen personskader. Og bilen ser ikke så jævlig ut på siden, så du ser det ikke har gått så fort ;) Detta skjeddde utenfor ett gatekjøkken, der det tilfeldigvis satt 5-6 av kompisa mine.. Tror du dem fikk sjokk? :) Hehe... Men, jeg får nok bare vente.. Får nok en bot på noen lapper, men tviler på at dem tar lappen lix...

Mvh Chosen

 

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er alltid saklig. Det jeg mente var at det er idiotisk å si at man har uflaks om man tipper med en bil. Har kjørt Pajero selv og vet at ved normal kjøring skal den ikke tippe. Du vet du har høy bil akkurat som du vet at når det er kaldt ute kan det være is på veien. Ikke si at du da også ville sagt at det var uflaks at du evt. kjørte ut?

Er jo en viss forskjell der.. Så, nei.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er så mange som mener forskjellig så jeg vet ikke hvem jeg skal høre på.. Politiet har ikke sett noen ting som helst, de har bare tatt bilder av bilen og avhørt meg dem.. Det var ingen personskader. Og bilen ser ikke så jævlig ut på siden, så du ser det ikke har gått så fort ;) Detta skjeddde utenfor ett gatekjøkken, der det tilfeldigvis satt 5-6 av kompisa mine.. Tror du dem fikk sjokk? :) Hehe... Men, jeg får nok bare vente.. Får nok en bot på noen lapper, men tviler på at dem tar lappen lix...

 

Er det snakk om rundkjøringa på MIX på sørumsand? I såfall så heller den rundkjøring, noe som resulterer i å lettere kunne velte. Er jo bare å si at du unnamanøvrerte fra en elg, katt, bikkje, mygg, samme f... hva, noe som gjør at du må svinge unna, og er du på riktig sted i den rundkjøringa så... Vips! Da ligger du der...

 

Men godt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår