oter11 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 sliter med høyt trykk i vanntanken,tanken blir også full,den øvre radiator slangen blir stein hard,og den er varm,så da er det sirkulasjon. har sprengt to innsugs pakninger pga trykket(vannkanalen) har også skiftet lokket på vanntanken. noen sier at det kan være toppakningen,jeg åpnet lokket når bilen gikk istad,men så ikke noen bobler(skal det boble om eksosen går i vannet?) motor oljen er også fin,ikke hvitt skum under oljelokket heller. noen som har noe peiling om hva som kan være feil?før jeg kjøper annen bil og lar denne ruste bort. motoren er en b230at Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 sliter med høyt trykk i vanntanken,tanken blir også full,den øvre radiator slangen blir stein hard,og den er varm,så da er det sirkulasjon.har sprengt to innsugs pakninger pga trykket(vannkanalen) har også skiftet lokket på vanntanken. noen sier at det kan være toppakningen,jeg åpnet lokket når bilen gikk istad,men så ikke noen bobler(skal det boble om eksosen går i vannet?) motor oljen er også fin,ikke hvitt skum under oljelokket heller. noen som har noe peiling om hva som kan være feil?før jeg kjøper annen bil og lar denne ruste bort. motoren er en b230at bytta termostat i det siste? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 har byttet flere,men den er vel ikke i stykker,når den slangen er varm,da går vel vannet igjennom Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Garantert toppakninga Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har du for mye vann i kanskje? Kan også være luft i systemet, jeg sleit med det ei stønn.. Eneste som hjalp var å parkere bilen i BRATT motbakke, åpne lokket til ekspansjonstanken og la bilen stå og gå mens jeg "pumper" på radiatorslangen.. Da kom det en god del luft fram. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har du for mye vann i kanskje? Kan også være luft i systemet, jeg sleit med det ei stønn.. Eneste som hjalp var å parkere bilen i BRATT motbakke, åpne lokket til ekspansjonstanken og la bilen stå og gå mens jeg "pumper" på radiatorslangen.. Da kom det en god del luft fram. gjorde som du sa,men har fremdeles høyt trykk. har nå mest lyst til å tenne på dritten :fire: har en kammerat som skal selge 240 sin,driver å lurer på om jeg skal kjøpe den.bilen ble målt på benk i går,248 hk på bakhjula. her er bilen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=848232&username= noen synspunkter? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 topp pakning lr sprukket topp, LR så er radiatoren din POTTE tett, da blir d trykk da pga vannpumpa pomper uansett ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 gjorde som du sa,men har fremdeles høyt trykk.har nå mest lyst til å tenne på dritten :fire: har en kammerat som skal selge 240 sin,driver å lurer på om jeg skal kjøpe den.bilen ble målt på benk i går,248 hk på bakhjula. her er bilen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=848232&username= noen synspunkter? Skikkeli fet bil det der :wave cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg