Gå til innhold

Gruppe A 242??????

Ranger emnet


Baron

Anbefalte innlegg

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

 

Bra tips, men pratet med han Tony, og det er en banebil, med glassfiber bredding,og uten motor og har nok aldrig vert en "ekte", men han skal nå sende bilder og mer info til helga. så da får vi se hva det er. tror ikke det er noe av interesse. men takker for tipset :pray

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes denne er 100 000 ganger fetere en hafsengens gamle bil. dette karosseriet tror jeg vil tåle langt mere hester.

tenk 1000 hester her a.

bare lurer på en ting hvis man bare setter inn en stor turbo av typen turbin fra teknisk museum går det ann da å få ut tusen hingster da.

 

pelle2.jpg

 

 

 

ic.jpg

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har prøvd å sett etter den jeg fortalte om, men det ser dårlig ut, tror dne er solgt.. :( Skal se om jeg snakker med eiern av sjappa

 

Det er eieren av Bilgaarden som har kjøpt denne 242..

Dette er den hvite og blå som det står 240 over hele siden på..

Visstnok 340 hk i den..Rullet meget lite..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes denne er 100 000 ganger fetere en hafsengens gamle bil. dette karosseriet tror jeg vil tåle langt mere hester.

tenk 1000 hester her a.

bare lurer på en ting hvis man bare setter inn en stor turbo av typen turbin fra teknisk museum går det ann da å få ut tusen hingster da.

 

pelle2.jpg

 

 

 

ic.jpg

 

ÜBER FET :D :D :D

flere bilder?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en pdf kopi av homologiseringspapirene til en av de ekte gruppe A 242. står absolutt alle specs om bilen. så hvis noen har serverplass til 20mb er det kanskje interesent for folk.. har også pdf ombyggingsguide til å lage den såkalte 225hk gruppa a motoren. orginal volvo..

 

Dette er jo spennende ting å studere. har sendt deg PM.

:wave

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår