Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle kjøre skikkelig tyskerstuk på den med doruller og skamsenk.

 

Det jeg lurer på er hva er det som er Hot og hva er Not liksom? Hva skal til for å få det rette stuket?

 

 

Fint om dere dropper de dyreste tipsene ala nye skrudde bbs til ørten lapper, men utover det er jeg meget glad for innspill.

 

Jeg har et par biler "på hånden", men om det er noen som vet om noe bra objekter til under 5-6 lapper er det også bare å skrike ut.

 

På forhånd takk.

 

Ser ut som du har noenlunde bestemt deg for hvilket stuk du vil ha.

Tyskerstuk med skamsenk og doruller er det ikke så mange som har nå ihvertfall og det er jo hot.

Er jo populært med noenlunde orginalt stuk: dvs pre 1979 med kråmfangere og smale lykter, eller '83 looket som jeg har med sorte plastfangere og ellers alt som var orginalt på GTI'n.

 

a-stolpe3.jpg

attachment.php?attachmentid=23672&stc=1

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har noenlunde bestemt deg for hvilket stuk du vil ha.

Tyskerstuk med skamsenk og doruller er det ikke så mange som har nå ihvertfall og det er jo hot.

Er jo populært med noenlunde orginalt stuk: dvs pre 1979 med kråmfangere og smale lykter, eller '83 looket som jeg har med sorte plastfangere og ellers alt som var orginalt på GTI'n.

 

Bilen din er pen den :) Kikka på tråden om den igår.

 

Bladde gjennom noen felgkataloger sammen med en kompis som skal åpne dekksjappe i slutten av mnd og kikka på mye snop.

 

Ble utrolig usikker på dette med felgene ass... Cool med 13" Ats eller lignende, men jeg fant også noen som var skrudde (eller ihvertfall så skrudde ut) som var relativt heldekkende, og da lurer jeg på om det blir litt smått med 13"

 

noen som tror jeg får på 17" ?

 

Fant også bur til under 2000 kr.. Hmmm

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje bestemme deg for hvilken retning du vil gå med bygget.

17" er jo ikke akkurat noe som kler orginalstuket mener jeg.

Med 13" så må du senke så mye at den blir ubrukelig lav (ref. Kleen1)

Først må jeg få tak i en bil tror jeg.. :)

 

Må ta turen innom inspirasjonstrådene en gang til tror jeg...

 

kleen1 ? prosjekt her på forumet? Link?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tror jeg at jeg har tråla det som er av annonsesider på nettet etter brukbare utgangspunkter til en billig penge...

 

Synes forøvrig at det er rart så mange som har annonsert biler ikke svarer, ringer tilbake eller svarer på meldinger... hmmm

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok med 195/40-17. Da kan du få valgfritt medlemskap i enten Massey Ferguson eller John Deer klubben

Traktor :)

 

Vi får se...

 

Pri en er å få bil... hadde håpet å ha en på plass før helgen, men det ser ut til at det kan bli vanskeligere enn antatt...

 

Regner med at du skjønte at det var meg du fikk sms av ManiaCoupe?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pri en er å få bil... hadde håpet å ha en på plass før helgen, men det ser ut til at det kan bli vanskeligere enn antatt...

 

Regner med at du skjønte at det var meg du fikk sms av ManiaCoupe?

 

Er jo ikke gjort på noen dager å skaffe ett bra utgangspunkt som er billig.

Jeg er alltid på utkikk etter einsere og kjøper de hvis pris/tilstand er riktig.

Har kjøpt 4 stk siste året og alle har ikke vært billige for å si det sånn.

Jeg aner ikke hvor flink du er på sveising, men det er uansett bedre å gi 10k ekstra for en rustfri bil.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke gjort på noen dager å skaffe ett bra utgangspunkt som er billig.

Jeg er alltid på utkikk etter einsere og kjøper de hvis pris/tilstand er riktig.

Har kjøpt 4 stk siste året og alle har ikke vært billige for å si det sånn.

Jeg aner ikke hvor flink du er på sveising, men det er uansett bedre å gi 10k ekstra for en rustfri bil.

Har ingen erfaring med sveising, men har alliert meg med en kompis som har litt peil, så jeg kan akseptere litt rust. Men er det store hull i kanalene og gulv må jeg nok styre unna... Har fiksa verksted å stå i vinter også, men jeg satser på et rullende prosjekt da.

 

 

Lakken er det heller ikke sååå nøye med da jeg har en lakkerer som kan ta på seg oppgaven å dekke bilen med en herlig åttitialsfarge :)

 

Må se litt på penga også, og akkurat nå er det nok ikke rom for 10+ k for en bil :( Har putta godt over 30k i opelen fra helvete i sommer også.

 

Litt av meningen med einseren er å lære seg å skru også, ikke bare bare for en fyr som sitter åtte timer på ræva på et kontor hver dag :rolleyes: hehe

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke mye på hoggern nei... kan få kjøpt mye hos http://www.volkswarenhaus.de

Du må sveise om bakplaten / lyktefester for å få på smale lykter.

 

Litt OT det her, men er det noen som har bestilt noe fra volkswarenhaus her? Hvordan gjorde dere det med fortolling og slikt?

 

Ikke meninga å ødelegge tråden din ekkoj

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår